عصر بازار

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی دو روزه در بیمه رازی

عصر اعتبار-کارگاه آموزش تخصصی چالش های مربوط به دعاوی بیمه ای در حقوق ایران طی روزهای چهارشنبه و پنجشبه مصادف با ۲۱ و ۲۲ تیر ماه در ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی دو روزه در بیمه رازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، کارگاهی با موضوع چالش های مربوط به دعاوی بیمه ای در حقوق ایران به همت واحدهای حقوقی و آموزش شرکت بیمه رازی در محل ستاد مرکزی این شرکت برای اولین بار در صنعت بیمه برگزار گردید.

    این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر امراللهی مدیر عامل بیمه رازی آغاز شد و ایشان ضمن خیر مقدم به اساتید و شرکت کنندگان این کارگاه از برگزاری کارگاه های این چنینی در صنعت بیمه ابراز خرسندی نموده و نسبت به تداوم روند برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی اظهار امیدواری کردند.

    کارگاه فوق با تدریس 8 استاد برجسته در حوزه دعاوی حقوقی ایران ادامه یافت که در روز اول این کارگاه آموزشی دکتر بادینی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و مدیر دپارتمان حقوقی شرکت بیمه رازی، در حوزه آشنایی با انواع قراردادها و بیمه نامه های رایج در شرکت بیمه رازی ایراد سخنران نمودند.

    پس از ایشان آقایان میرقاسمی، مدیرکل حقوقی بیمه مرکزی در خصوص آشنایی با قوانین و مقررات حاکم بر بیمه مرکزی، دکتر رضا شکوهی زاده، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در مورد گونه شناسی دعاوی بیمه ای در حقوق ایران، دکتر عبدالله خدابخشی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، در خصوص قلمرو تعهدات بیمه گر در قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث، آقای علی فراهانی، ریاست اداره خسارت جرحی شرکت بیمه رازی در خصوص آشنایی با قوانین کاربردی در دعاوی مرتبط با خسارت اتومبیل اقدام به تدریس نمودند.

    روز پنجشنبه دومین روز برگزاری این کارگاه با سخنرانی دکتر محسن ایزانلو، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در خصوص تقلب نسبت به قانون و قرارداد در دعاوی بیمه ای و راهکارهای جلوگیری از آن آغاز شد و با سخنرانی دکتر حسن محسنی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی مدیرکل حقوقی دانشگاه تهران در مورد بررسی و نقد ماده 50 قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث نقلیه ادامه پیدا کرد.

    در ادامه سخنرانی آقای فرشید پورکاویان، مدیر کل حقوقی بیمه ایران در باب بررسی مشکلات وصول مطالبات مربوط به بازیافت خسارات انجام شد و در پایان دومین روز از کارگاه آموزشی بیمه رازی آقایان کاویان و دکتر بادینی به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در خصوص دعاوی مربوط به حوزه بیمه پرداختند.

    گفتنی است به کلیه شرکت کنندگان این کارگاه دو روزه گواهینامه اعطا گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی