عصر بازار

دوازدمین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه نوین برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ با حضور اکثریت سهامداران و در حضور نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و سازمان بورس برگزار شد.

دوازدمین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه نوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت، تیر ماه 1396 با حضور 71.79 درصد سهامداران بیمه نوین در مرکز همایش های مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی، برای استعماع گزارش هیأت مدیره و رسیدگی به صورت های مالی و گزارش حسابرس قانونی به ریاست عیسی شهسوار خجسته برگزار شد. همچنین محمدهادی افشاری و امیر شفیعی به عنوان ناظران جلسه و طیبه رجایی به عنوان منشی جلسه مجمع عمومی انتخاب شدند.

    حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل شرکت بیمه نوین ضمن قرائت گزارش هیأت مدیره از تلاش های صورت گرفته برای عملیاتی و نهایی شدن ثبت افزایش سرمایه شرکت گفت: طبق مصوبه هیأت وزیران و تأیید شورای عالی بیمه، شرکت بیمه نوین پس از اخذ مجوزهای قانونی برای افزایش سرمایه شرکت اقدام کرد که خوشبختانه با همکاری سهامداران گرامی این امر در اردیبهشت ماه امسال نهایی و ثبت شد که این به معنای ارتقای توان شرکت در زمینه فعالیت بیمه گری خود و ایفای تعهدات آتی خواهد بود.

    وی درخصوص برنامه ریزی برای سودآوری بهره ور و رشد مداوم در شرکت تصریح کرد: تصمیم گیری برای اصلاح پرتفوی با هدف سودآوری و رشد بهینه در شرکت رخ داد و برای رسیدن به این هدف مهم متغیرهای مختلفی تبیین  شده است که یکی از آنها رقابت در کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده است.

    کریم خان زند ادامه داد: بیمه نوین در سال جاری محصولاتی تلفیقی در بیمه های خودرو، آتش سوزی و مسئولیت با رویکرد ارزش آفرین برای بیمه گذاران نه به شیوه ارائه تخفیفات غیراصولی که بی شک نحوه خدمت را نیز دچار آسیب خواهد کرد، بلکه با ارتقای سطح کیفی و پوشش دهی نیاز مشتریان طراحی و به بازار عرضه شده است.

    پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت گزارش خود را تقدیم مجمع نمود و در نهایت علاوه بر شناسایی سود 87 ریالی، صورت های سال مالی 1395 شرکت و عملکرد هیأت مدیره به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید. همچنین مؤسسه حسابرسی رایمند و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت و مؤسسه حسابرسی بهمند نیز به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال دیگر و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو