عصر بازار

ارایه خدمات متنوع بانکی در سوپرمارکت های مالی بانک پارسیان

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک پارسیان درمراسم افتتاح شعبه فرهنگ شهرشیرازگفت : بانک پارسیان جدا از ارایه خدمات پایه، برای تولید محصولات متنوع درحوزه خدمات پولی و بانکی برنامه ریزی کرده که دراین مسیر با دراختیارداشتن زیرساخت های منعطف و مستحکمIT، ارتباطات جدیدی را در بسترهای غیرحضوری برای مشتریان تعریف کرده است.

ارایه خدمات متنوع بانکی در سوپرمارکت های مالی بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,مهندس خسروانی از یک اتفاق خوب در بانک پارسیان خبر داد و افزود: طی سنوات اخیر براساس سیاست هایی که دربانک تدوین شده و با رویکرد جدیدی که در مدیریت ارشد بانک به وجودآمده گام های بزرگی درجهت خروج از بنگاه داری و توسعه خطوط کسب وکار و ارائه خدمات بانکی گسترده برداشته شده است.
    وی با ارزیابی عملکرد موفق شرکت بیمه پارسیان گفت: شرکت بیمه پارسیان یکی از بزرگترین و خوش نام ترین شرکت های بیمه درسطح کشور است که با ارائه خدمات متنوع درحوزه بیمه ای رضایت خاطرمشتریان را فراهم آورده و جایگاه این شرکت در صنعت بیمه طی سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.
    معاون اجرایی بانک پارسیان درمورد جایگاه خدمات ارزی این بانک نیز تصریح کرد: بزرگترین شبکه کارگزاری دربین بانک های کشور متعلق به بانک پارسیان است که این ویژگی و زیرساخت های بانک پارسیان دردوران تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران، امکان ورود کالا به کشور را فراهم کرده بود و بخش عمده ای از واردات به واسطه کریدورهای ایجادی از سوی بانک پارسیان انجام می شد. به طوریکه با گشایش اعتبار چندین میلیارد دلاری، سهم قابل توجهی در تحقق اهداف اقتصادی دولت داشته ایم. همچنین صرافی بانک پارسیان نهادی توانا است که با نقل و انتقال ارز به اقصی نقاط دنیا با نرخ های ترجیحی کمک زیادی به اقتصاد ایران و صنعت و تولید وبازرگانی کشورکرده است.
    مهندس خسروانی با اشاره به عملکرد شرکت های لیزینگ و تامین سرمایه پارسیان نیز گفت: به گواهی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، شرکت های لیزینگ پارسیان و تامین سرمایه لوتوس، در بسیاری از شاخص ها جایگاه تراز اول را کسب کرده و از طریق شرکت های تامین سرمایه به ارائه خدمات در سرویس های مشترک بازار پول و سرمایه اقدام کرده است. ضمنا درهمین رابطه قصد داریم که فعالیت هایمان را درحوزه خدمات غیرحضوری توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که یکی از بزرگترین ارایه دهنده سرویس های  ITبانکی کشور است گسترش دهیم زیرا معتقدیم که این موارد جز با اعتماد مشتریان حاصل نخواهد شد
    وی افزود: درحوزه اعتباری نیز برنامه های جدیدی در بانک پارسیان اجرا خواهد شد و در این رابطه، از ابتدای سال 96 معاونت جدیدی تحت عنوان معاونت بانکداری شرکتی راه اندازی شده که ارائه سرویس به کمپانی های بزرگ درقالب سوپرمارکت های مالی را تعریف کرده است و فاز اول آن راه اندازی شده و پیش بینی می شود که به سرعت آن را به اتمام برسانیم و ارائه خدمات متنوع را در سوپرمارکت های مالی بانک پارسیان به مشتریان خود ارائه دهیم.
    عضو هیات مدیره بانک پارسیان با اشاره به برنامه های جدید بانک در حوزه اعتباری گفت: این برنامه شامل 2 بخش است، بخش اول؛ محصول محور بودن است با این مفهوم که محصولات عمومی بانک را با حداکثر کیفیت به صورت عام دراختیار مشتری قرار می دهد و در بخش دوم ؛ تولید محصولات مشتری محور را داریم و همانطور که دراغلب بانک های دنیا با عنوان سفارش مشتری سرویس وجود دارد در بانک پارسیان نیز برنامه محصولات و خدمات مشتری محور را در دستور کار قرار داده ایم.
    مهندس خسروانی با اشاره به ترکیب سهامداری بانک پارسیان خاطرنشان کرد: ترکیب سهامداری بانک یکی از مستحکم ترین نمونه های سهامداری در شبکه بانکی کشوراست و رویکرد هایی غیراز سودآوری در این بخش دنبال می شود به طوریکه در راستای ماموریت های اجتماعی، صندوق های قرض الحسنه پارسیان تقویت و گسترش یافته و طبق شواهد اعلام شده از سوی بانک مرکزی، این بانک یکی از موفق ترین واحدهای قرض الحسنه درکشور را در اختیار داشته است.
    معاونت اجرایی بانک پارسیان درخصوص اقدامات این بانک درساماندهی بازار پول کشور گفت: برای ساماندهی بازار پول و تعاونی منحله ثامن الحجج که بحران بزرگی درشبکه پولی کشور به وجود آورده بود بانک پارسیان به صورت داوطلبانه و با هدف جلوگیری از تلاطم دربازار پولی کشور وارد میدان شد و علی رغم ناملایمات و تحمل سختی هایی که دراین زمینه داشت موفق به پرداخت سپرده سپرده گذاران ثامن الحجج شد و با آنکه زیرساخت های بانک پارسیان برمبنای ایجاد یک بحران مانند تعین تکلیف سپرده گذاران ثامن الحجج طراحی نشده بود اما با این حال احساس وظیفه اجتماعی خود را نسبت به نظام پولی کشور و همکاران دیگر ادا کرده و موفق به ساماندهی این موسسه شد و اعتبار شبکه بانکی و بازار پول کشور دفاع کرد.
    مهندس خسروانی درخاتمه با اشاره به توسعه شعب در شهر شیراز گفت: این پایان کار بانک پارسیان در شهرشیراز نیست وخیلی زود درستارخان نیز شعبه ای جدید افتتاح خواهیم کرد. همچنین بنابه ایجاد ضرورت در جنوب کشور نیاز به تاسیس شعبات جدید احساس می شود که با کمک خداوند یکتا این اتفاق خواهد افتاد و شعب بیشتری را برای ارائه خدمات به مردم جنوب کشور شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو