عصر بازار

برگزاری نشست مقایسه محصولات بیمه های عمر و سرمایه گذاری در بیمه رازی

عصر اعتبار- اولین نشست مقایسه محصولات بیمه ای شرکت های بیمه داخلی در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری با حضور کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه رازی در تهران بررسی و تجزیه تحلیل شد.

برگزاری نشست مقایسه محصولات بیمه های عمر و سرمایه گذاری در بیمه رازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، عباس رنجبر کلهرودی مدیربیمه های عمر و حوادث بیمه رازی ضمن اعلام خبر مذکور بیان داشت: بیمه های جامع عمر و سرمایه گذاری که توسط شرکت بیمه رازی و شرکت های بیمه دیگر و با نام های تجاری گوناگون از طرف شرکت های بیمه عرضه می گردد دارای دو مؤلفه پوشش های بیمه ای و پس اندازی است که با توجه به مزایای متنوع آن مورد استقبال بسیارخوب هموطنان عزیز قرارگرفته است که افزایش سهم بیمه های زندگی تا 14 درصد مؤید این امر است.

    مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی افزود: انواع طرح های بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی ازجمله طرح های طلوع، مهتاب، امید و بازنشستگی که براساس نیازهای اقشار محتلف جامعه طراحی شده است؛ ضمن برخورداری از پوشش های متنوع و مناسب و متعادل، از بازدهی سرمایه گذاری خوبی نسبت به طرح های مشابه  برخوردار است که در این نشست ضمن مقایسه طرح های مشابه و تبیین ویژه گی ها، نکات قوت و برجسته طرح های بیمه ای این شرکت توسط کارشناسان محترم مورد بررسی قرار می گیرد.

    در ادامه این نشست خانم ناهید علی از نمایندگان بیمه رازی ضمن تشریح ساختار بیمه های عمر و سرمایه گذاری، مزایا و  پوشش های بیمه ای بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه رازی و نحوه استفاده پوشش های بیمه ای از جمله پوشش بیمه بیماری های خاص را در شرکت های بیمه به تفصیل بیان نمود.

    در بخش پایانی نیز خانم افسانه حاتمی، محاسب فنی شرکت بیمه رازی، بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت فوق را با 5 شرکت بیمه فعال در حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری در تعدادی از  شرایط و مزایا از جمله: پوشش های تکمیلی، بازدهی اندوخته سرمایه گذاری، فرایند صدور و معاینات پزشکی، کارمزد بیمه های عمر و پوشش های تکمیلی  و .... مقایسه نمودند و در پایان نیز یکی از نمایندگان صنعت بیمه تجربیات خود را درباره فروش بهینه بیمه های زندگی برای حاضرین بیان کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی