عصر بازار

پیشتازی بیمه معلم در اجرای مسئولیت های اجتماعی

عصر اعتبار- چندی پیش بازی کارخانه رویایی ساخته شده توسط شرکت بیمه معلم مقام برتر را در جشنواره رسانه های دیجیتال کشور کسب کرد.

پیشتازی بیمه معلم در اجرای مسئولیت های اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از اکونیوز،  این بازی که در واقع فرهنگ بیمه و نقش آن در کار و زندگی افراد را نشان می دهد خیلی سریع مورد استقبال علاقمندان در کشور قرار گرفت و پس از آن در کنفرانس بین المللی TGC مورد استقبال پابلیشرهای خارجی قرار گرفت تا موجب شود بزودی نسخه خارجی ان نیز ساخته و اثری بین المللی ارائه گردد .
    این گزارش حاکیست کاوه قاضی معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم  گفت : بازی کارخانه رویایی در سبک مدیریتی و به مدت 8 ماه طراحی و ساخته شده است .
    وی افزود : این بازی که شیوه های مختلف بیمه و نقش و اثر آن در زندگی شهروندان را بصورت غیر مستقیم و مستتر را نشان می دهد ، بشکلی است که هر فرد می تواند در آن امتیاز کسب شده خود را نسبت به دیگران ببیند و موقعیت خود در قرعه کشی که از طرف این شرکت انجام می شود را نیز بسنجد .
    معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم ادامه داد : با توجه به استقبال پاپلیشرهای خارجی از این بازی نسخه بین المللی آن بزودی کلید خواهد خورد و در تلاش هستیم با استفاده از آن خدمات بین المللی خود را در جهان گسترش دهیم .
    وی به سایر برنامه های فرهنگی و رسانه ای شرکت بیمه معلم اشاره کرد وگفت :دو سال پیش برنامه ای 5 ساله را با هدف استفاده از فضای مجازی و ایفای نقش معلمی و فرهنگ سازی استفاده از بیمه در بین قشر فرهنگی و دانش آموزان آغاز کردیم .
    قاضی افزود : در سال اول بازی زنگ زندگی را که اولین بازی شرکت های بیمه ای بود در بخش فرهنگ سازی بیمه عمر و سرمایه گذاری ساخته شد که موجب فروش خوب طرحهای بیمه ای گردید که البته در این زمینه کتابی هم طراحی و چاپ شد .
    وی هدف از ساخت بازی کارخانه رویایی را که در سال دوم برنامه 5 ساله این معاونت ساخته شده است را فرهنگ سازی مفهوم بیمه برای مخاطبین بین 7 تا 18سال در حال تحصیل اعلام کرد و گفت : این بازی در دو بخش ساخته شده که بخش اول ویژه تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان است که تا کنون که یکماه از انتشار رسمی آن می گذرد حدود 50 هزار دانلود داشته است .
    معاون برنامه ریزی وتوسعه بازار شرکت بیمه معلم فاز دوم این پروژه را از ابتدای مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس اعلام کرد و افزود در این زمان شبکه فروش بیمه معلم وارد مدارس می شود و با استفاده از این بازی مسابقه ای بین دانش آموزان برگزار می کنند که پیش بینی می شود دانلود بازی کارخانه رویایی در ان زمان حداقل به 100 هزار دانلود برسد .
    قاضی به اهمیت اجرای مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه معلم به ساخت بازی کارخانه رویایی اشاره کرد و گفت این بازی موجب اشنایی حداقل 100 هزار نفر از دانش آموزان و خانواده های آنها با مفهوم بیمه و گذراندن اوقات فراغت در فضای مجازی می شود که اینکار اهمیت بیمه معلم رابه بخش مسئولیت های اجتماعی ، نشان می دهد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو