عصر بازار

افزایش سوداوری در شرکت بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- مسئولان بیمه‌کوثر سعی دارند با اصلاح ترکیب پرتفو و دارایی‌های شرکت در راستای افزایش سوداوری شرکت گام بردارند.

افزایش سوداوری در شرکت بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» , افزایش دریافت مطالبات، کاهش دوره زمانی مطالبات شرکت، اصلاح ترکیب پرتفو، تقویت بخش بازاریابی و کنترل خسارت‌ها از برنامه‌های عملیات بیمه‌گری شرکت برای بالابردن حاشیه سود شرکت است.

    نوید خاندوزی افزود: بهینه‌کردن ترکیب دارایی‌ها و سوداور کردن آن‌ها و همچنین فروش برخی دارایی‌های مازاد، ورود به بازارهای پرسود، حضور قوی‌تر شرکت بیمه‌کوثر در بازار سرمایه و همچنین استفاده از ابزارهای نوین پولی و مالی، ورود به حوزه‌های جدید سرمایه‌گذاری و معامله و بازارهای نوین سرمایه‌گذاری در دستور کار این شرکت در بخش سرمایه‌گذاری قرار گرفته است.

    وی کاهش سهم بیمه‌های ثالث را یکی از عوامل افزایش سود شرکت بیمه‌کوثر برشمرد و خاطرنشان‌کرد: با حفظ توانگری، ارتقای ارزش بازاری شرکت و افزایش سود خالص بسترهای افزایش اطمینان‌ سهام‌داران فراهم می‌شود.

    مدیر سرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر درخصوص بازگشایی نماد خاطرنشان‌کرد: پس از ارایه برخی اطلاعات مورد تقاضای سازمان بورس، سهم پس از تقسیم سود 90ریالی در مجمع بازگشایی می‌شود که در این برهه شرکت سعی می‌کند برنامه‌های جدیدی از بازارگردانی و حمایت از سهم را داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی