عصر بازار

تعیین تکلیف حوزه صدور تقویت و مطالبات معوق بیمه دانا

عصر اعتبار- نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، وضعیت این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و از مدیران ارشد مجموعه خواست ضمن تقویت بخش صدور، به تلاش خود برای وصول مطالبات معوق باقیمانده شدت بخشند.

تعیین تکلیف حوزه صدور تقویت و مطالبات معوق بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,صادق در این نشست شورای مدیران، با تشریح وضعیت و عملکرد شرکت از سال 1392 تا کنون و کسب موفقیت های بدست آمده اظهار داشت: در سال 92 میزان پرتفوی شرکت حدود 750 میلیارد تومان بود که این رقم در پایان سال گذشته به بیش از دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت که حاکی از رشد قابل ملاحظه شرکت و تلاش جمعی کارکنان است.
    وی، نرخ شکنی برخی شرکت ها در صنعت بیمه را یادآور شد و با اشاره به عملکرد شرکت در بخش فنی و مالی، تقویت حوزه صدور و ضرورت اطلاع رسانی به موقع را از عوامل مهم و تأثیر گذار در روند پیشرفت امور عنوان کرد.
    دکتر صادق، توجه مناطق و شعب را به جدی گرفتن ادامه وصول مطالبات جلب کرد و افزود: از سرپرستان مناطق، رؤسای شعب و مدیران ستادی و فنی انتظار داریم طی شش ماه تکلیف مطالبات معوق را تعیین و مشخص کنند تا میزان نقدینگی شرکت بیش از پیش افزایش یابد.
    مدیر عامل بیمه دانا، رعایت بودجه را مورد تأکید قرار داد و مدیریت بهینه خسارات را نیز عامل مؤثری در تقویت شاخص های مالی عنوان کرد و افزود: امیدواریم از هفته آینده با تشکیل و تقویت جلسات شورای معاونان، عملکرد بخش صدور، خسارت و وصول مطالبات روند پرشتاب تری گرفته و برنامه ها و اهداف شرکت طبق بودجه پیش بینی شده محقق شوند.
    در این جلسه شورای مدیران، سیدمجتبی عطری عضو هیئت مدیره در خصوص تقویت تعامل و مناسبات با بیمه گزاران، واگذاری اختیارات بیشتر به مدیریت اتومبیل، افزایش تعداد نمایندگی ها و نظارت بیشتر بر شعب تاکید کرد.
    اسماعیل مهدوی نیا، عضو هیئت مدیره درباره تعیین تکلیف مالیات های شرکت، وصول مطالبات و ضرورت تلاش مضاعف شعب برای ارتباط مناسبتر با بیمه گذاران را مهمترین راهکار کسب موفقیت حفظ در بیمه گذار و وصول مطالبات دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو