عصر بازار

پرداخت سود بیمه معلم , به حساب اندوخته بیمه گذاران

عصر اعتبار- بیمه معلم در سال ۹۵ معادل ۲۳٫۳۰ درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری واریز کرد.

پرداخت سود بیمه معلم , به حساب اندوخته بیمه گذاران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,سعید گیوه چی، مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم در جریان برپایی همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم که با حضور اساتید بین المللی در سالن همایش همایش های صدا و سیما برگزار شد، گفت: قبل از اعلام برترین های بیمه های زندگی باید اعلام کنم که برای بیمه معلم همه شما برترین هستید چرا که برای تغییر و بهتر شدن و پیشرفت تصمیم گرفته اید و فردا روز آنچه را که آموختید اجرا خواهید نمود. هدیه اول این مدیریت به تک تک شما سفیران بیمه معلم اعلام سود مشارکت در منافع سال 1395 برای بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری می باشد

    وی افزود : با عنایت پروردگار و حمایت مدیران ارشد و سرمایه گذاری درست و صحیح ذخایر و حق بیمه های بیمه های زندگی برای ششمین سال پیاپی موفق شدیم سود مشارکت در منافع بسیار مناسبی نسبت به سود تضمینی سال 95 به بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت نماییم. همانطور که مستحضر هستید حد اکثر سود تضمینی شرکت ها در سال 95 طبق آئین نامه 68٫2 بیمه مرکزی 2 سال اول 16 درصد ، 2 سال دوم 13 درصد و از سال چهارم به بعد 10 درصد تعیین شده است .

    مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم ادامه داد: کادر مجرب و متخصص معاونت مالی و کمیته سرمایه گذاری بیمه معلم توانست با استفاده از فرصت های مناسب بازار 7٫30درصد بالاتر از سود تضمین شده را بین بیمه گذاران این رشته تقسیم نماید . بدین ترتیب سود قطعی بیمه معلم در سال 95 معادل23٫30 درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری واریز گردید و پیامک آن طی روزهای آتی برای کلیه  بیمه گذاران و بیمه شدگان ارسال خواهد شد.

    گیوه چی افزود:این درحالی است که بین شرکت هایی که تا کنون سود مشارکت سال 95 را اعلام نموده اند بیشترین سود قطعی را بیمه معلم پرداخت نموده است تا بار دیگر به کلیه مشتریان و بیمه گذاران اعلام کنیم کمتر قول می دهیم و بیشتر عمل می کنیم.

    وی در ادامه گفت:مفهوم واقعی برند خوب که توسط اساتید در این دو روز تاکید شد در همین دو جمله خلاصه شده است.برند خوب کمتر قول می دهد اما بیشتر عمل می کند.امیداورم با تلاش مضاعف در فرایند فروش بیمه های زندگی و سرمایه گذاری از فرصت بدست آمده با اجرای تکنیک های فروشی که در دوره های متعدد در این رشته آموختید و محصولات متنوعی که در این رشته در بیمه معلم طراحی شده است ، پاسخ حمایت های بی دریغ مدیران ارشد را داده باشیم.

    مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم در ادامه از مدیرعامل و هیئت مدیره و همچنین معاونت بیمه های اشخاص تشکر کرد و افزود:اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه معلم با اینکه می توانستند 85 درصد سود مشارکت را تقسیم نمایند اما درخواست فنی ما که همانا متفاوت بودن نسبت به رقبا می باشد را پذیرفتند و  96 درصد آن معادل 23٫30 درصد را بین بیمه گذاران تقسیم گردند.

    گیوه چی در ادامه با تاکید بر نقش اساسی محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل شرکت بیمه معلم، در تحقق اهداف این شرکت، اعلام کرد که به منظور قدردانی از زحمات بی دریغ استاد و اسطوره اخلاق در صنعت بیمه نقش پرتره جناب آقای تحسیری توسط هنرمند فرهیخته سرکار خانم اربابی شاگرد استاد مرتضی کاتوزیان بزرگترین نقاش معاصر ایران طراحی و از طرف معاونت بیمه های اشخاص ، مدیریت بیمه های عمر و زندگی و مدیریت بیمه های درمان و حوادث این اثر ماندگار تقدیم می گردد .

    گفتنی است: در پایان همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم از 16 نماینده برتردر بخش بیمه های جنرال و  عمر و سرمایه گذاری بیمه معلم قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی