عصر بازار

سید حجت هاشمی یرکی در گفتگو با بورس۲۴:

در بخش بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری استقبال خوبی از این نمایشگاه شد

عصر اعتبار- اهمیت شرکت در رویدادهای تخصصی حوزه اقتصاد یک مقام مسئول در موسسه اعتباری ملل در حاشیه دومین رویداد صنعت مالی مشهد در گفتگو با خبرنگار بورس ٢۴، درباره حضور این موسسه در بازار سرمایه گفت: فعلا سهام این موسسه در بازار دوم فرابورس معامله می شود و فعلا با توجه به موضوعی که اکثر بانک ها با آن مواجه اند، نماد متوقف است و امیدواریم ملاحظات بانک مرکزی سریعا برطرف شود. وی همچنین افزود: با توجه به سیاست گذاری های مجموعه در بحث حضور منطقه ای و شرکت در رویدادهای مالی تخصصی در این نمایشگاه ورود کرده ایم و شاهدیم در بخش بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری نیز مخاطبان استقبال خوبی را از این نمایشگاه به عمل آورده اند.

در بخش بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری استقبال خوبی از این نمایشگاه شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شاید بتوان مشهد را زادگاه بسیاری از موسسات مالی و اعتباری دانست، موسساتی که بسیاری از آنها بدلیل بی انضباطی مالی، بازار پول را با مشکلات عدیده ای روبرو کردند، اما در این میان تمام این موسسات هم غیر مجاز و بی انضباط نبودند،
    یکی از موسسات مالی مجاز با سابقه و فعال در بازار پول و سرمایه موسسه اعتباری ملل است.
    این موسسه با قدمتی حدود 30 سال فعالیت خود را از مشهد آغاز کرد و از بدو فعالیت سیر تکاملی را پیموده است و در حال مهیا کردن شرایط لازم برای تبدیل شدن به بانک ملل است.موسسه اعتباری ملل همچنین یکی از فعال ترین شرکت کنندگان حاضر در دومین رویداد صنعت مالی مشهد است.
    سید حجت هاشمی مدیر روابط عمومی این بانک در خصوص علت حضور در این نمایشگاه به بورس 24 گفت:موسسه اعتباری ملل که در گذشته با نام عسکریه با آن آشنا هستید، قریب به 30 سال سابقه حضور در بازار مالی کشور را دارد.
    او گفت: این موسسه در ابتدا به صورت یک صندوق قرض الحسنه آغاز به کار کرد و اکنون به موسسه اعتباری ملل تبدیل شده است و به زودی اولین شعبه خود در مناطق آزاد کشور را در کیش افتتاح خواهد کرد تا بتواند در بازار مالی مناطق آزاد نیز حضور فعال داشته باشد.
    هاشمی گفت: اصولا شرکت در چنین رویدادهای تخصصی باید در دستور کار باشد، تا به منظور معرفی برند و آشنایی فعالان در حوزه بورس، بانک، بیمه با توانمندی های مجموعه آشنا شوند.
    او گفت: در حال حاضر هم با توجه به سیاست گذاری های مجموعه در بحث حضور منطقه ای و شرکت در رویدادهای مالی تخصصی ورود کرده ایم.وی در خصوص این نمایشگاه گفت: در بخش بازار سرمایه و فرصت‌های سرمایه گذاری استقبال خوبی بوده است، اما بانک ها کمتر حضور داشتند، در مجموع سطح نمایشگاه با توجه به اینکه قدمت طولانی ای ندارد، در سطح قابل قبولی است.
    هاشمی در خصوص حضور "ملل" در بازار سرمایه هم گفت: فعلا سهام این موسسه در بازار دوم فرابورس معامله می شود و فعلا با توجه به موضوعی که اکثر بانک ها با آن مواجه اند، نماد متوقف است و امیدواریم ملاحظات بانک مرکزی سریعا برطرف شود.
    مدیر روابط عمومی ملل گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا اقدامات لازم را در راستای تبدیل موسسه به بانک هر چه زودتر عملیاتی کنیم و این آمادگی را داریم تا ملاحظات بانک مرکزی در این خصوص را اجرایی کنیم و 80 تا 85 درصد از سرویس های بانکی را آماده کرده ایم و این موضوع در اولویت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی