عصر بازار

آخرین اقدامات بانک ملی ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن اعلام تشکیل کمیته بحران و اعزام تیم پزشکی بیمارستان این بانک به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، از ارسال محموله های امداد و اقلام مورد نیاز مردم نیز خبر داد.

آخرین اقدامات بانک ملی ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمد رضا حسین زاده ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این سانحه، اعلام کرد تیمی متشکل از مدیران و کارکنان ستادی بانک به همراه کامیون حامل محموله امدادی و کمک های بانک نیز امروز به کرمانشاه اعزام می شود و نسبت به هماهنگی با ادارات امور شعب هجوار برای اعزام به منطقه و بالا رفتن سرعت عمل در امدادرسانی اقدام شده است.

    وی اظهار کرد: این محموله شامل 11 کامیون حامل داروهای ضروری و کمیاب از جمله آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان و 27 هزار بطری آب معدنی از سوی شرکت سرمایه گذاری شفا دارو و شرکت پخش رازی از شرکت های تابعه بانک ملی ایران و همچنین 100 دستگاه چادر، 600 تخته پتو و 21 هزار بطری آب معدنی توسط بانک ملی ایران است که در میان مردم آسیب دیده این مناطق توزیع خواهد شد. همچنین هماهنگی نیز با تعدادی از نانوایی های استان کرمانشاه برای توزیع آرد و نان در روستاهای اطراف و مناطق زلزله زده صورت گرفته است.

    حسین زاده با بیان اینکه پزشکان و پرستاران اعزامی بیمارستان بانک نیز بدون وقفه در بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب مشغول به مداوای آسیب دیدگان هستند، گفت: در ساعات اولیه پس از وقوع زمین لرزه در مناطق غربی کشور، امکانات بیمارستان بانک برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیج و خدمات پزشکی، پرستاری، دارویی و درمانی بیمارستان بانک ملی ایران به منطقه اعزام شد.

    وی اظهار کرد: کمیته بحران و پشتیبانی بانک نیز برای ارسال تجهیزات و امکانات بیشتر به مناطق زلزله زده در صورت نیاز تشکیل شده است.

    مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین ابراز کرد: اقدامات لازم برای بحث پول رسانی در این مناطق صورت گرفته است و خودپردازهای سیار بانک ملی ایران در محل هایی امن جانمایی شده و در حال خدمت رسانی می باشند.

    وی با اشاره به بالا بودن میزان خسارات وارده در مناطق زلزله زده مناطق غربی کشور اظهار کرد: کمیته ای در بانک ملی ایران تشکیل شده است که پس از اتمام عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان، نسبت به ارایه تسهیلات برای بازسازی این مناطق اقدام خواهد شد.

    مدیرعامل بانک ملی ایران عنوان کرد: امدادرسانی به هموطنان در مناطق زلزله زده کرمانشاه همچنان ادامه دارد و با توجه به بالا بودن شمار مصدومان این زلزله بزرگ و نیاز مبرم به خون با گروه خونی O منفی برای مصدومان، از همه همکاران و هموطنان نیز تقاضا دارم جهت شرکت در امر خیرخواهانه اهدای خون در اسرع وقت به نزدیکترین پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

    وی اعلام کرد:  شماره حساب 99999 و شماره کارت 6037991199500095 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی ایران هم آماده جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به مردم حادثه دیده کرمانشاه است.

    حسین زاده گفت: کارکنان بانک ملی ایران در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، بخشی از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به حادثه دیدگان زلزله در استان کرمانشاه تخصیص می دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی