عصر بازار

ارزانی مسکن در گرو رشد میزان تسهیلات

عصر اعتبار- عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با عدم تولید مسکن اظهارنظر در خصوص ارزانی یا گرانی قیمت ها غیرممکن است، گفت: ارزانی مسکن با افزایش عرضه و رشد رقم تسهیلات ممکن می‌شود.

ارزانی مسکن در گرو رشد میزان تسهیلات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا ، فرج‌الله رجبی با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص ارزان شدن قیمت مسکن در بازار، گفت: نمی توان در این باره اظهارنظر کرد زیرا اتفاقی در بازار رخ نداده که به ارزانی منجر شود.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وقتی تولید مسکن نداریم نمی‌توان در خصوص ارزانی یا گرانی قیمت ها صحبت کرد، افزود: ارزانی مسکن با افزایش عرضه و رشد رقم تسهیلات ممکن می‌شود.

    نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه با ایجاد رابطه ای میان مسکن های ساخته شده و متقاضیان می توان به ارزانی نرخ مسکن کمک کرد، گفت: برای بهبود وضعیت بازار مسکن و همچنین تنظیم قیمت ها در این بازار بنیازمند برنامه مشخص هستیم. رجبی با اشاره به نوسان نرخ ارز در بازار و تاثیرگذاری آن بر بازار مسکن، تصریح کرد: نوسان نرخ ارز شاید بر وضعیت بازار مسکن تاثیر گذار باشد اما این تاثیر خیلی زیاد نیست.

    منابع مردم به سمت بازار ارز هدایت شده است

    وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه حاشیه سود در بازار مسکن زیاد نیست بسیاری از منابع مردم به سمت سپرده گذاری یا خرید ارز هدایت شده است. عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، لازمه تنظیم بازار مسکن را برنامه مداری در این حوزه خواند و تاکید کرد: باید زمینه بهبود وضعیت قیمت ها در بازار مسکن فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی