عصر بازار

فاینکس ۲۰۱۸(۳۹)

رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن:حمایت از عرضه میان متراژها سیاست اصلی بانک مسکن در سال ۹۷

عصر اعتبار- مهدی احمدی، رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن ، سیاست اصلی بانک در سال ۹۷ را تشریح کرد.

رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن:حمایت از عرضه میان متراژها سیاست اصلی بانک مسکن در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن در جریان بازدید روزانه از غرفه بانک مسکن در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، سیاست اصلی بانک در سال 97 را تشریح کرد. مهدی احمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بانک، بورس و بیمه در سومین روز از برگزاری آن، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: بانک مسکن در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه حضور موثری داشت.
    وی افزود: با توجه به اینکه بانک مسکن در هر دو حوزه بازار پول و سرمایه فعالیت می کند، در این نمایشگاه تلاش کردیم خدمات متنوع بانک در این دو بازار را به مشتریان معرفی و تبیین کنیم.

    احمدی با اشاره به اینکه خدمات حوزه بازار پولی بانک توسط شعب در سراسر کشور ارائه می شود ادامه داد: در حوزه بازار سرمایه نیز برنامه‌هایی در افق 1400 ترسیم کردیم که از همین جهت نمایشگاه بانک، بورس و بیمه می تواند در حوزه آشنایی مخاطبان با اقدامات بانک مسکن و سیاست¬های مربوط به 4 سال آتی بسیار موثر واقع شود.

    رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن افزود: در این خصوص همچنین خدمات شرکت‌های زیر مجموعه بانک مسکن به مشتریان و فعالان بخش مسکن و ساختمان ارائه داده می شود که نمایشگاه نقش مهمی در این بخش دارد.
    احمدی همچنین با اشاره به ارائه خدمات جدید بانک مسکن در سال 97 گفت: با توجه به تاکید رئیس جهموری، سیاست بانک مسکن در سال جدید بیشتر متمرکز بر بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری است.

    رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن تصریح کرد: بنابراین سیاست مقدم بانک مسکن حمایت از ساخت و عرضه واحدهای مسکونی واقع در بافت‌های ناکارآمد شهری است. ضمن اینکه علاوه بر این سیاست‌های بانک مسکن، در حوزه ساخت و حمایت از اقشار میان درآمدی برای ساخت واحدهای میان متراژ تعریف شده است.
    وی تاکید کرد: سیاست حمایت از ساخت و ساز از واحدهای مناسب دهک میان درآمدی با هدف افزایش کمّی تعداد واحدهای مسکونی برای پاسخ به تقاضای نیاز بازار و همچنین متناسب سازی قیمت تمام شده مسکن با قدرت خرید این گروه از متقاضیان است.
    صندوق یکم، اوراق گواهی حق تقدم و تسهیلات بدون سپرده از جمله تسهیلات بانک مسکن برای حمایت از اقشار میان درآمد جامعه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو