عصر بازار

تشریح سفر مدیر عامل سازمان بیمه سلامت به اهواز:

بهره برداری از طرح استحقاق سنجی و حذف دفترچه در استان خوزستان

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از بهره برداری طرح استحقاق سنجی و حذف دفترچه برای اولین بار در استان خوزستان خبر داد.

بهره برداری از طرح استحقاق سنجی و حذف دفترچه در استان خوزستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طاهر موهبتی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در چهارمین سفر استانی خود این بار  به منظور بازدیدهای ادواری از فعالیت بیمه سلامت به اهواز سفر کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات ارائه دهندگان خدمت، مردم و  اداره کل بیمه سلامت استان قرار گیرد و از طرح های مهم این سازمان بهره برداری کند. 
    وی پیش از سفر خود به استان خوزستان بر رفع مشکلات انجمن های علمی، نظام پزشکی، روسای دانشگاههای علوم پزشکی، بیمارستانها و ادارات کل بیمه سلامت استان ها که از ارکان حوزه سلامت هستند، تاکید کرد.
    موهبتی در ادامه با بیان اینکه استحقاق سنجی و حذف دفترچه یکی از پروژه های  اصلی این سازمان است گفت: در جریان این سفر از سامانۀ استحقاق‌سنجی در بیمارستان رازی برای استقرار در تمامی بیمارستان‌های استان خوزستان بهره برداری خواهد شد.
    مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه بیان کرد: پیش بینی می شود که ظرف یک ماه آینده کل استان تحت پوشش این برنامه قرار گیرد و به هدف حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان های دولتی استان خوزستان دست یابیم.
    موهبتی با اشاره به اینکه حذف دفترچه به ارائه خدمت، تسهیل امور، رفع همپوشانی و مدیریت منابع ومصارف کمک خواهد کرد، گفت:  سعی خواهیم کرد که در گام های بعد این اقدام را در ٢٦ استان کشور  طی ٦ ماهه اول سال جاری انجام دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی