عصر بازار

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران خبر داد:

بهره برداری از اپلیکیشن موبایل (نرم افزار تلفن همراه)و نقشه هوشمند

عصر اعتبار- کورش فرزین، نخست ازجمعیت بیمه شدگان در صندوق های بیمه ای تحت پوشش این سازمان، مسائل مربوط به طرح بیمه سلامت همگانی، پرداخت خسارت متفرقه، دفاتر اتباع بیگانه اداره کل مطالبی ارائه کرد.

بهره برداری از اپلیکیشن موبایل (نرم افزار تلفن همراه)و نقشه هوشمند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ادامه فرزین از تهیه نقشه هوشمند و اپلیکیشن موبایل(نرم افزار تلفن همراه) جهت دسترسی سریع بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد خبر داد.

    وی افزود: بهره برداری از این اپلیکیشن که با هدف مرتفع شدن مشکلات مربوط به تردد درون شهری درکلان شهر تهران و همچنین تسهیل درامر خدمت رسانی به بیمه شدگان انجام پذیرفت از فروشگاه اینترنتی بازار و در دسته بندی دارو و درمان قابل دریافت می باشد.

    وی در خصوص بیمه همگانی رایگان سلامت گفت؛ در حال حاضر بالغ بر یک ونیم میلیون نفر در قالب صندوق بیمه همگانی در استان تهران تحت پوشش هستندو طبیعتاً افرادی بیمه رایگان دریافت می کنند که توان مالی برای مراجعه بخش خصوصی را ندارندو طبق قانون این امر بایستی بر اساس ارزیابی وُسع انجام پذیرد.

    وی ادامه داد؛ ما معتقد هستیم افرادی که فاقد تمکن مالی هستند باید تحت پوشش سازمان‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد باشندتا ازاین طریق دفترچه بیمه رایگان دریافت نمایند.

    وی افزود: در غیر اینصورت افرادیکه تحت پوشش هیچ  نوع بیمه ای نباشند با رعایت شرط خانوار و پرداخت حق سرانه مصوب  ، به مبلغ 528هزارتومان(ماهیانه44هزارتومان) و دریافت تخفیف 50درصدی(نیمی از حق بیمه را دولت تقبل     می نماید) معادل264 هزار تومان برای هر نفر در سال به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد این اداره کل مراجعه و دفترچه  بیمه ایرانیان دریافت نمایند

    همچنین مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در خصوص تعهدات بسته خدمتی اعلام کرد؛ تصمیم گیری در خصوص خارج نمودن و یا افزایش برخی از خدمات در بسته خدمتی از طریق شورای عالی بیمه صورت می پذیرد وسازمان بیمه سلامت در این خصوص به تنهایی نقشی نداشته و تابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد
    وی در پایان ضمن بازدید از بخشهای مختلف خبرگزاری ، از  تعامل و همکاری خبرگزاری ایسنا تقدیر و تشکر نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی