عصر بازار

مدیر عامل بیمه آسیا:

موفقیت قرارداد حوزه مرهون کنترل داخلی است

عصر اعتبار- موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه در چهار سال اجرا، مرهون کنترل داخلی است.

موفقیت قرارداد حوزه مرهون کنترل داخلی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست تمدید قرارداد حوزه با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد برای سال چهارم، گفت: موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام می‌شود.
    مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه افزود : نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود می‌توانیم خدمات بهتر و با قیمت پایین‌تری به مردم ارائه کنیم.
    دکتر کاردگر بیان داشت: کارشناسان مجرب مرکز خدمات حوزه با توان علمی بالا، محاسبات بیمه را دقیق انجام می‌دهند و خود به نوعی بیمه‌گر هستند.
    مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه  در صنعت بیمه، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بی‌کیفیتی تعبیر می‌شود،اظهار داشت: بیمه آسیا در فعالیت خودبه‌هیچ‌وجه نخواسته است خدمت ارزان بی‌کیفیت ارائه کند؛ چراکه باعث می‌شود عملاً نتیجه نگیریم.
    دکتر کاردگر در پایان ابراز داشت: در قرارداد بیمه آسیا و حوزه تلاش کرده‌ایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد می‌تواند به عنوان یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.
    حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با حمد و سپاس از خداوند به خاطر همکاری سالم دو مجموعه بیمه آسیا و حوزه، گفت: حفظ این نعمت بزرگ الهی (قرارداد حوزه) کاری بس مهم و حیاتی است.
    رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با تاکید بر این موضوع که مراقبت، کنترل و نظارت بسیار مهم و اساسی است، اظهار داشت: موفقیت مدیران ارشد بیمه آسیا، مرهون سلامت و صداقت مدیران و کارشناسان این شرکت است و باید از این نعمت محافظت کنیم.
    همچنین مهدی شریفی، معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت، محسن پایدار، مدیر پروژه طلاب بیمه آسیا، حجت الاسلام حسام افروز، معاون امور سلامت و بیمه، حجت الاسلام عدالت، مدیر کل بیمه های سلامت و دکتر حدادی، مشاور معاون امور سلامت و بیمه های مرکز خدمات حوزه های علمیه در نشست تمدید قرارداد حوزه ،سخنانی بیان داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی