عصر بازار

معاون استاندار تهران خبر داد:

برخورد سنگین مالیاتی با درآمدهای خارج از قاعده

عصر اعتبار- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت : کسانی که در بحث افزایش قیمت ها درآمدهای خارج از قاعده داشته اند مشمول مالیات سنگین خواهند شد.

برخورد سنگین مالیاتی با درآمدهای خارج از قاعده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، محمد امامی امین در نشست بررسی علل افزایش قیمت خودرو افزود: فعلا نه خریدار و نه واردکننده از وضع موجود راضی نیستند و باید اعتماد مردم را جلب کنیم.
    وی گفت: واردکنندگان خودرو هم باید همراه دولت شوند تا کسانی که می خواهند سوء استفاده کنند نتوانند فرصت عمل داشته باشند.
    امامی امین افزود: البته دولت به هیچ وجه خود را مقابل جریان واردکننده و بازرگانان قرار نمی دهد و همواره به دنبال تامین منافع عمومی است.
    وی گفت: اینکه ما تولید داخل را تعطیل کنیم و به واردات متکی شویم هم به صلاح نیست و باید بدانیم واردات خودرو تحریم نشده و فقط واردات قطعات تحریم شده به این علت است که دشمنان اشتغال و تولید ما را نشانه گرفته اند.
    امامی امین افزود: تکلیف ما ساماندهی بازار است و همه شرکت ها و نمایندگی های خودرو باید در مقابل تعهدات و انتظاراتی که ایجاد کرده اند پاسخگو باشند.
    معاون استاندار تهران گفت: با کسانی که در گرانی های اخیر سوء استفاده کردند برخورد شدید مالیاتی و تعزیراتی می شود و باید میان سازمان های تعزیرات حکومتی و حمایت از مصرف کنندگان همکاری خوبی صورت بگیرد.
    امامی امین افزود: از تعزیرات درخواست می کنیم شعب خود را برای رسیدگی به تخلفات بازار خودرو افزایش دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی