عصر بازار

تقدیر بنیاد برکت از اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر برای توانمندسازی روستاها

عصر اعتبار- سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت «وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)» در راستای تسهیل و مساعدت در عملیاتی کردن تفاهمنامه همکاری از مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران قدردانی کرد.

تقدیر بنیاد برکت از اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر برای توانمندسازی روستاها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت «وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)» در راستای تسهیل و مساعدت در عملیاتی کردن تفاهمنامه همکاری برای پرداخت تسهیلات به منظور افزایش تولید و اشتغال در مناطق محروم و روستایی، از مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران قدردانی کرد.

    در متن این تقدیر آمده است:

    بدینوسیله از حسن نظر و راهبری ارزنده جنابعالی و هیات مدیره محترم آن بانک در راستای همکاری و مساعدت در عملیاتی نمودن تفاهمنامه فی مابین جهت اعتلای تسهیلات اعتباری به منظور افزایش تولید و اشتغال در مناطق محروم و روستایی قدردانی می گردد، احساس مسئولیت و تلاش های ارزشمند و مثبت شعبه مرکزی آن بانک در انجام امور مربوطه از جمله اعزام کارشناسان به استان کرمان و پیگیری های مستمر قابل توجه و تقدیر می باشد.

    توفیقات روز افزون آن جناب و مجموعه تحت مدیریت جنابعالی را در انجام امور محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.

    شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس مفاد مندرج در این تفاهمنامه مبلغ هزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد 4 درصد تا سقف 40 میلیون تومان و در دوره های بازگشت 48 ماهه به روستاییان اختصاص داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی