عصر بازار

رئیس امور مالیاتی استان تهران:

۵۰ درصد از درآمدهای مالیاتی کل کشور از تهران تامین می شود

عصر اعتبار- نوری گفت: اداره مالیات با مشارکت موثر شهروندان شهر و استان تهران، بالغ بر ۵۰ درصد از درآمدهای مالیاتی کل کشور را تأمین کند.

۵۰ درصد از درآمدهای مالیاتی کل کشور از تهران تامین می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از رسانه مالیاتی ایران، جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور استاندار تهران، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران برگزار شد.
    در این جلسه، محمدرضا نوری، رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با اشاره به وجود فرصت‌های اقتصادی فراوان در استان تهران، افزود: اکثر فعالان اقتصادی در این استان قرار دارند که مجموعه امور مالیاتی توانسته است با مشارکت موثر شهروندان شهر و استان تهران، بالغ بر 50 درصد از درآمدهای مالیاتی کل کشور را تأمین کند.

    نوری به بخشی از درآمدهای مالیاتی که از محل مالیات بر ارزش‌افزوده تأمین می‌شود، اشاره کرد و اظهار داشت: بخش قابل‌توجهی از درآمدهای مالیاتی به منظور خدمت‌رسانی مطلوب در حوزه آموزش و بهداشت و همچنین انجام پروژه‌های عمرانی به شهرها و روستاها پرداخت می‌شود که در این خصوص از شهرداران و دهیاران انتظار می‌رود تا با اطلاع‌رسانی مناسب به مردم منطقه خود، آنها را از محل مصرف درآمدهای مالیاتی آگاه سازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی