عصر بازار

عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی:

حکم سرپرستی سازمان تأمین اجتماعی ۶ ماه اعتبار دارد

عصر اعتبار- عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی گفت: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی براساس قانون می‌تواند سرپرست برای سازمان تأمین اجتماعی معرفی کند و در این مدت هیات امنای تأمین اجتماعی باید حکم مدیرعاملی این سازمان را صادر کند.

حکم سرپرستی سازمان تأمین اجتماعی ۶ ماه اعتبار دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، اولیاء علی‌بیگی درباره تعیین تکلیف بازنشستگان در سازمان تامین  اجتماعی اظهار داشت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان مشمول افرادی است که در گذشته بازنشسته شدند و مجددا مشغول به کار شده‌اند؛ بنابراین افرادی که بعد از بازنشستگی مجددا در پستی مشغول به کار شده‌اند مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند.

    وی ادامه داد: افرادی که تاکنون از هیچ یک از صندوق‌های بازنشستگی حکم بازنشستگی دریافت نکرده‌اند منعی برای ادامه کار آنها وجود ندارد و افرادی که در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مشغول به کار هستند هر 4 نفر آنها بازنشسته نیستند و می‌توانند فعلا به کار خود ادامه دهند.

    علی بیگی درباره انتخاب مدیرعامل برای سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس قانون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند فردی را به مدت 6 ماه به عنوان سرپرست سازمان انتخاب کند و در این مدت باید هیات امنای تامین اجتماعی بررسی‌های لازم را انجام دهد و سپس حکم مدیرعاملی را برای فرد مشخص شده صادر کند.

    عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی افزود: انتخاب بندپی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بررسی خواهد شد.

    وی گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که اتفاق افتاد باید مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی آشنایی کامل با این سازمان داشته باشد و گزینه‌هایی را که پیشنهاد می‌دهند باید دارای شرایط لازم برای این پست باشد و درنهایت هیات امنا تصمیم‌گیری نهایی را در این خصوص انجام می‌دهد.

    علی‌بیگی افزود: مجددا در گذشت نوربخش و تاج‌الدین که از مدیران خوب سازمان تامین اجتماعی بودند را تسلیت عرض می‌کنم و فقدان نوربخش آسیب و ضربه‌ای به سازمان زده است و خدمات آنها هیچگاه از ذهن کارگران، بازنشستگان و بیمه‌شدگان فراموش نخواهد شد و امیدواریم مدیر جدید هم عملکرد نوربخش را داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو