عصر بازار

جوابیه شرکت ملی نفت:

تحریم‌ها تاثیری در پرداخت بیمه خانواده شهدای سانچی ندارد

عصر اعتبار- شرکت ملی نفتکش ایران در جوابیه ای در خصوص پرداخت بیمه P&I خانواده شهدای سانچی توضیحاتی را ارائه کرد.

تحریم‌ها تاثیری در پرداخت بیمه خانواده شهدای سانچی ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، شرکت ملی نفتکش ایران طی بیانیه ای نسبت به خبر با عنوان «آیا پرداخت دیه جانباختگان سانچی به علت تحریم‌ها متوقف شده است؟» پاسخ داد.

    متن بیانیه به شرح زیر است:

                                                        تحریم‌ها تاثیری در پرداخت بیمه  P&Iخانواده شهدای سانچی ندارد

    شرکت ملی نفتکش ایران در خصوص برخی اظهارات مطرح شده درباره تاثیر تحریم‌ها با پرداخت بیمه P&I خانواده شهدای کشتی سانچی اعلام کرد: تحریم‌ها هیچ تاثیری بر پرداخت حقوق و بیمه P&I خانواده شهدای سانچی ندارد و مبلغ مربوطه نیز به خانواده‌هایی که اقدام قانونی را انجام داده‌اند پرداخت شده است.

    روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی نفتکش ایران با اشاره به اقدامات این شرکت در پرداخت حقوق و بیمه P&I خانواده شهدای کشتی سانچی اعلام کرد همانطور که پیشتر نیز اطلاع رسانی شده.این شرکت از شهریورماه سال جاری اقدامات مربوط به پرداخت غرامت بیمهP&I به خانواده شهدای معظم سانچی را آغاز کرد و مبلغ مربوطه به آن دسته از خانواده‌ها که انحصار وراثت را انجام داده‌اند به طور کامل پرداخت شد.

    سهم غرامت بیمهP&I مستقیما از طریق شرکت ملی نفتکش ایران طبق قرارداد پیمان جمعی فی‌مابین این شرکت و انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران پرداخت شده است و خانوادهایی نیز که هنوز انحصار وراثت انجام نداده‌اند پس از تکمیل مدارک و طی مراحل قانونی، مبالغ مربوطه را دریافت خواهند کرد و هیچ مشکل و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

    یادآور می‌شود طبق قوانین داخلی و قوانین مربوط به پرداخت خسارت بیمه‌ای بین المللی ،پرداخت غرامت بیمهP&I تنها به آن دسته از خانواده‌های شهدای سانچی که انحصار وراثت را انجام داده‌اند امکان‌پذیر است و برخلاف برخی اظهارات مطرح شده، روند پرداخت مبالغ مذکور به هیچ عنوان متوقف نشده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی