عصر بازار

استاندار بوشهر خبر داد:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای مشاغل خانگی در استان بوشهرپرداخت می‌شود‌

عصر اعتبار- استاندار بوشهر از پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری و بانکی کم بهره برای مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد.

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای مشاغل خانگی در استان بوشهرپرداخت می‌شود‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عبدالکریم  گراوند ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری از اولویت‌های مسئولان است و در این راستا بانک‌ها باید بیش از پیش همکاری و مساعدت کنند.

    وی افزود: روند کند پرداخت تسهیلات به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و در شرایط اقتصادی فعلی، بانک‌ها باید همکاری موثرتر و بهتری داشته باشند و نباید هیچگونه کم کاری صورت بگیرد.

    استاندار بوشهر از پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این میزان تسهیلات کم بهره به منظور فعال کردن مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال پایدار پرداخت می‌شود و از بانک‌های عامل انتظار داریم در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت این تسهیلات تلاش کنند.

    گراوند تصریح کرد: یک‌هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد در سطح استان در دست اجراست که در ایجاد اشتغال بسیار موثر است و مقرر شده از پیمانکاران و نیروهای بومی استان استفاده شود.

    وی همچنین از صاحب خانه شدن افراد زیرپوشش کمیته امداد در روستاهای استان خبر داد و ابراز کرد: با اجرای این طرح، تمام افراد تحت پوشش روستاها صاحب منزل مسکونی می‌شوند و در ادامه  نیز این طرح در شهرهای زیر 10 هزار نفر  جمعیت  استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

    استاندار بوشهر افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مدیران بانک‌ها در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی نهایت توان خود را برای سرعت بخشیدن به این مهم به کار گیرند و فرصت را هدر ندهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی