عصر بازار

مدیرعامل شستا اعلام کرد:

آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی «شستا»

عصر اعتبار- مدیرعامل شستا گفت: پرونده‌های خرد و کلان حقوقی این شرکت را با استفاده از ابزارهای حقوقی و عرفی دنبال می‌کنیم تا وضعیتشان روشن شوند.

آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی «شستا»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد رضوانی‌فر در رابطه با آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: در یک جاهایی در میان شرکت‌ها مطالباتی داریم،‌جنس ما را برده‌اند کالای ما را خریده‌اند اما پول ما را نداده‌اند.

    وی ادامه داد: میزان خسارت موجود از این پرونده‌ها متفاوت است از 5 تا 100 میلیارد تومان داریم که یک برنامه جدی گذاشته‌ایم تا دنبال شوند.

    مدیرعامل شستا گفت: گاهی نیز پرونده‌ها به دلیل اختلافات تجاری بین شرکت‌ها پیش آمده و باعث شده توسعه و تمرکز فعالیت‌هایشان را از دست بدهند؛ اینها نیز در دستور کار ما قرار گرفته و به گونه‌ای تدبیر خواهیم کرد که در اسرع وقت با ابزارهای حقوقی و عرفی رسیدگی شوند.

    رضوانی‌فر همچنین درمورد میزان زیاندهی شرکت‌های وابسته به شستا در دوران تحریم گفت: شستا زیان‌ده نیست اما شرکت‌هایی هستند که به دلایلی زیان‌ده شده‌اند البته اسامی آنها را نمی‌توانم بگویم چرا که باید روند آتی را دید.

    وی افزود: اما به دلیل اتفاقات محیطی تغییرات اخیر ارز و مشکلاتی که در تامین اجتماعی رخ داد، حذف جوایز و تخفیفات در بازارهای مختلف باعث شده تا از نظر سودآوری طی 6 ماهه اول سال شرکت‌ها عملکرد خوبی را ثبت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی