عصر بازار

رئیس اتاق مشترک ایران و قطر خبر داد:

تلاش بخش خصوصی ایران و قطر برای افزایش تبادلات تجاری

عصر اعتبار- رئیس اتاق مشترک ایران و قطر گفت: بعد از تحریم قطر توسط کشورهای همسایه اش میزان مبادلات تجاری بین ایران و قطر از ۶۰ میلیون دلار به حدود ۲۵۰ میلیون دلار در سال رسیده است.

تلاش بخش خصوصی ایران و قطر برای افزایش تبادلات تجاری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگها خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، عدنان موسی پور رئیس اتاق از افزایش حجم تجارت ایران قطر در سالهای اخیر خبر داد.

    وی افزود: روابط تجاری ایران و قطر در سالهای اخیر نزدیک به پنج برابر رشد کرده است.

    رئیس اتاق مشترک ایران و قطر ادامه داد: بعد از تحریم قطر توسط کشورهای همسایه اش میزان مبادلات تجاری بین ایران و قطر از 60 میلیون دلار به حدود 250 میلیون دلار در سال رسیده است.

    عدنان موسی پور اضافه کرد: روابط تجاری ایران و قطر به دلیل نزدیکی جغرافیایی, علاقه تجار دو کشور به افزایش روابط تجاری و  دوستی مشترک مستعد پررنگ تر شدن است و این موضوع را هم ایرانی ها و هم قطری ها قبول دارند.

    موسی پور افزود: مثل خیلی از کشورهای جهان که برای برقراری روابط تجاری با ایران تحت فشارهای بین المللی قرار می گیرند, قطر هم تحت فشار است. اما در روابط تجاری بین ایران و قطر قصد هر دو طرف افزایش میزان مبادلات است.

    رییس اتاق مشترک ایران و قطر افزود: یکی از راه های گسترش مبادلات تجاری سرمایه گذاری های مشترک است و به نظر من آینده ی روابط تجاری دو کشور روشن است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی