عصر بازار

زائران سوابق درمانی خود در عراق را به کشور بیاورند

توضیحاتی در مورد نحوه انتخاب «بیمه‌گر»زائران اربعین

عصر اعتبار- سید مرتضی حسینی گفت: زائران سوابق درمانی خود در عراق را با خود به کشور بیاروند و با مراجعه به دفاتر بیمه مربوطه خدمات را دریافت کنند. زائرینی که ثبت نام می کنند بعد از ثبت نام دو برگ رسید ثبت نام تحویل می‌گیرند که ریز خدمات در این دو برگه آورده شده است.

توضیحاتی در مورد نحوه انتخاب «بیمه‌گر»زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سید مرتضی حسینی، نماینده سازمان حج و زیارت در عتبات درباره شرکت بیمه‌ای طرف قرارداد با سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به اینکه سازمان حج در طول سال خدمات بیمه‌ای خود را با بیمه ایران که یک شرکت بیمه دولتی است و زیر ساخت‌های خوبی را در کشور‌های مقصد دارد تصمیم گرفته شد که با این شرکت قرارداد بسته شود.

    وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته زیر ساخت‌های خوبی در عراق مشخص شد و مکان‌هایی در بیمارستان‌ها و هتل‌هایی که امکان مراجعه زائرین وجود دارد نماینده های این بیمه حضور دارد.

    وی در ادامه افزود: مسئولین بیمه در مقابل زائرانی که مراجعه می‌کنند ابتدا به سامانه سماح مراجعه کرده و ثبت نام وی در این سامانه را بررسی می‌کنند اگر اسم فرد در سامانه ثبت بوده باشد کلیه خدمات به آن‌ها ارائه می‌شود و مردم در این سامانه ثبت نام می کنند.

    حسینی در ادامه بیان کرد: اگر زائران در این سامانه ثبت نام نکنند مشمول این خدمات نخواهند شد و در مواقع بروز بیماری مشمول این طرح نخواهند شد.

    نماینده سازمان حج و زیارت در عتبات در ادامه بیان کرد: اگر زائر گرفتار بیماری بشود در همان جا نماینده بیمه حضور دارد و با حضور نماینده بیمه خدمات به وی داده می‌شود و فرآیند اعزام به ایران را نماینده بیمه انجام می دهد.

    وی در ادامه تاکید کرد: زائران سوابق درمانی خود در عراق را با خود به کشور بیاروند و با مراجعه به دفاتر بیمه مربوطه خدمات را دریافت کنند. زائرینی که ثبت نام می کنند بعد از ثبت نام دو برگ رسید ثبت نام تحویل می‌گیرند که ریز خدمات در این دو برگه آورده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو