عصر بازار

کمک ۳۳.۵ میلیاردی خیران به مراکز نیکوکاری استان تهران

عصر اعتبار- سرپرست کمیته امداد استان تهران از افتتاح مرکز نیکوکاری مسجد بعثت شهرک اکباتان خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز ۱۴۱ مرکزنیکوکاری در استان تهران مشغول خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

کمک ۳۳.۵ میلیاردی خیران به مراکز نیکوکاری استان تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به اعتماد سازی  بیشتر مردم کمک می‌کنند، تصریح کرد: این مراکز به عنوان پل ارتباطی بین نیکوکاران و نیازمندان عمل کرده و باعث تشویق و ترغیب مردم برای کمک به امور نیازمندان می‌شوند.

    وی با اشاره به اینکه رفع فقر به راحتی امکان پذیر نیست، ادامه داد: رفع فقر نیاز به کمک همه جانبه دارد که آموزش و شناسایی فرصت‌ها و همچنین نیازمندان باید انجام شود تا توانمندی فقرا و نیازمندان را به دنبال داشته باشد.

    سرپرست کمیته امداد استان تهران مساجد را مرکز شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: مسجد مرکز فرهنگی و مردمی است که مردم به آنها اعتماد دارند و ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد باعث می‌شود همه امور نیازمندان به نیکوکاران واگذار شود.

    پرپنچی همچنین از کمک 33 میلیارد و 829 میلیون تومانی خیران و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری استان تهران خبر داد و گفت: 3657 خیر تاثیر گذار به صورت دائم به مراکز نیکوکاری استان تهران کمک می‌کنند.

    وی ادامه داد: مبلغ ذکر شده درشش ماه نخست امسال برای امور نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی اختصاص یافته است.

    سرپرست کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: هم اکنون 141 مرکزنیکوکاری فعال در استان به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند که در شش ماه نخست امسال 14 هزار و 969 نیازمند از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند.

    پرپنچی ضمن تقدیر و تشکر از خیران به دلیل همراهی و همیاری آنها در کمک به نیازمندان تاکید کرد: کمک‌های تنها نقدی نیست بلکه متخصصان، معلمان و پزشکان می‌توانند در زمینه تخصصی خود به نیازمندان کمک کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی