عصر بازار

بانک ملی از سوی نماینده مبارکه در مجلس و استاندار تقدیر شد

عصر اعتبار- بانک ملی ایران از سوی نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی و استاندار تقدیر شد.

بانک ملی از سوی نماینده مبارکه در مجلس و استاندار تقدیر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و عباس رضایی استاندار اصفهان از عملکرد بانک ملی ایران در طرح ها و پروژه های ملی تقدیر کردند و حضور این بانک را در استان بسیار تاثیرگذار و مهم خواندند.

    مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان اصفهان با نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مبارکه، استاندار، بازرگانان، مدیران ارشد و فعالان اقتصادی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

    عضو هیات مدیره بانک در دیدار با فعالان اقتصادی ضمن بررسی مشکلات استان حمایت از طرح های ملی را از سرفصل های مهم کاری بانک برشمرد و با اشاره به سخنان وزیر اقتصاد، خدمت سککوک را دروازه ورود به اقتصاد هوشمند بیان کرد و بهترین راه برون رفت از مشکلات موجود در حمایت از تولید ملی و کاهش قیمت تمام شده را پیاده سازی و فراگیر شدن این خدمت دانست.

    وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در سال رونق تولید، کمک به راه اندازی چرخ تولید، حمایت از صنعتگران، پیگیری و رفع مشکلات صنعت را از مهم ترین وظایف شبکه بانکی در وضعیت اقتصادی کنونی برشمرد و افزود: بانک ملی ایران کمک به تولید و حمایت از صنعتگران را رسالت خود می داند و ابراز امیدواری کرد که با فراگیر شدن طرح سککوک، بسیاری از دغدغه های مالی تولید کنندگان رفع خواهد شد.

    در ادامه سفر خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک به استان اصفهان مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی استان به بیان مشکلات صنعت پرداخت و از اقدامات صورت گرفته توسط بانک ملی ایران در جهت حمایت از تولید قدردانی کرد و وجود مدیران و منابع انسانی توانمند در بانک ملی ایران را موجب خرسندی و امیدواری دانست.

    معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک به همراه محمدنور آزادی رئیس اداره امور شعب، از خط تولید شرکت سپاهان باتری و روند احداث پروژه هتل کوهستان بازدید و با روسای حوزه و همکاران شعب ممتاز و مبارکه نیز دیدار و گفت و گو کردند.

    خاتونی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه همه همکاران از آنها خواست تا با تمام توان در جهت اعتلای نام بانک ملی ایران گام بردارند.  محمد نور آزادی رئیس اداره امور شعب نیز از عزم راسخ بانک ملی اصفهان در جهت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار، خبر داد.

    در پایان استاندار اصفهان با اهدای لوح تقدیر به آقای خاتونی از خدمات ارزنده ایشان در بانک ملی ایران و از اقدامات صورت گرفته توسط تیم سککوک طی دو سال گذشته قدردانی کرد و نقش بانک ملی در کل شبکه بانکی را بی بدیل دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو