عصر بازار

سبد محصولات و خدمات داتین در نمایشگاه تراکنش

عصر اعتبار- شرکت داتین در نمایشگاه تراکنش سبد محصولات ارائه کرد.

سبد محصولات و خدمات داتین در نمایشگاه تراکنش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، شرکت داتین به‌عنوان یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه‌دهنده راهکارهای نوین بانکداری الکترونیک و پرداخت در راستای معرفی محصولات و خدمات خود در سه حوزه راهکارهای جامع برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، تحول دیجیتال و امنیت در پنجمین نمایشگاه بین‌‍‌المللی تراکنش ایران حضور پیدا کرد.

    ERP گام کلیدی برای حرکت به‌سوی تحول دیجیتال

    روزبه زند، مدیر واحد راهکارهای سازمانی شرکت داتین با اشاره به زیرساخت راهکار جامع برنامه‌ریزی سازمانی داتین گفت: محصول ERP داتین دارای زیرساخت نرم‌افزاری بومی است که توسط متخصصان مجرب این شرکت تولید شده است. این محصول، به سازمان‌های بزرگ این امکان را می‌دهد تا در تمامی قسمت‌های ستادی بتوانند به سیستمی یکپارچه دسترسی داشته باشند و حول محور یک هسته اصلی یا داتین بتوانند سیستم‌ها با یکدیگر برقرار کنند که افزایش بهره‌وری و کاهش‌ هزینه‌های سازمان را بر عهده دارد.

    وی با بیان این که راهکار ERP داتین قابلیت اتصال به سیستم‌های کربنکینگ داتینی و غیر داتینی را دارد، گفت: محصول راهکار جامع برنامه‌ریزی منابع سازمانی شرکت داتین برخلاف سایر محصولات موجود قابلیت اتصال با تمام سیستم‌های کربنکینگ را دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا با تمامی سرویس‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری هر سیستمی ارتباط برقرار شود. زند افزود: محصول ERP داتین به‌صورت تخصصی در حوزه مالی تولید شده و متناسب با ساختار مجموعه‌های بانکی و فین‌تک‌ها است؛ همچنین، این محصول فرایند محور بوده که یکی از نیازهای اصلی مشتریان به شمار می‌رود و با توجه به زیرساخت قدرتمند ایجاد شده به خصوص  Workflow Engineتمامی نیازها را با حداقل منابع پوشش می‌شود.

    مدیر واحد راهکارهای سازمانی شرکت داتین تاکید کرد: برخورداری سازمان‌ها و بانک‌ها از سیستم ERP یکی از گام‌های اولیه و مهم به منظور حرکت در راستای تحول دیجیتال و هوشمندی است که باعث شده است استفاده از یک محصول قدرتمند در حوزه راهکار جامع برنامه ریزی منابع انسانی ضروری باشد.

    داتین به دنبال توانمندسازی نظام بانکی در تحول دیجیتال

    مهدیه نوروزیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت داتین با اشاره به اهداف و برنامه‌های داتین در زمینه تحول دیجیتال گفت: داتین ماموریت خود را توانمندسازی بانک‌ها برای تحول دیجیتال قرار داده است؛ در این راستا به بانک‌ها راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را برای انتخاب چشم‌انداز دیجیتال و اتخاذ رویکرد مناسب ارائه می‌شود. پس از انتخاب راهبرد، داتین نقشه راه تحول دیجیتال را برای بانک‌ها تدوین می‌کند.

    وی با اشاره به خدمات داتین در اجرای نقشه راه تحول دیجیتال اظهار داشت: خدمات متنوعی در سه زمینه در نظر گرفته شده است که در محور نخست تدوین معماری سازمانی، ارائه مشاوره در زمینه پیاده‌سازی آن و دستیابی به زیرساخت‌های ضروری برای تحول دیجیتال به بانک‌ها ارائه می‌شود.

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت داتین ادامه داد: در محور دوم خدمات متنوع تحلیل داده و تجهیز زیرساخت داده‌ای لازم برای شناخت مشتری و ارائه پیشنهاد خدمات شخصی‌سازی شده به او و در محور سوم، تولید سامانه‌های نرم‌افزاری متنوع که در مسیر نوآوری برای توسعه دیجیتال در دستور کار بانک قرار می‌گیرد.

    تامین امنیت با CDN و PAM داتین

    مرتضی سرلک، مدیر امور امنیت داتین با اشاره به محصولات امنیتی داتین در این نمایشگاه اظهار داشت: داتین دو محصول PAM و CDN بانکی را آماده عرضه کرده است که محصول PAM برای رصد ترافیک‌های رمز شده استفاده می‌شود و امنیتی بسیار بالا در سطوح بین‌المللی دارد؛ این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی از ویژگی‌های بیشتری برخوردار است که از جمله آن‌ها باید به پیاده و عملیاتی‌سازی با کمترین تغییرات و قرار گرفتن در مدار به‌صورت شفاف اشاره کرد.

    وی با اشاره به محصول CDN افزود: محصول CDN بانکی داتین با سرویس‌های موجود و معمولی به دلیل برخوداری از شبکه اختصاصی تفاوت دارد که این نکته باعث شده تا مشتری این سرویس، بانک‌ها و شبکه‌های عملیاتی باشند؛ از سویی دیگر، تیم پشتیبانی CDN بانکی  متشکل از متخصصان حوزه امنیت است که همین موضوع باعث می‌شود تا پشتیبانی آگاه و قدرتمند وجود داشته باشد.

    سرلک خاطر نشان کرد: داتین در حوزه CDN بانکی اقدام به سفارشی‌سازی ترافیک برای سیستم بانکی کرده است که باعث شده تا VAF و تمام زیرساخت‌های ایجاد شده حداکثر امنیت را مخصوص سیستم بانکی داشته باشند. مدیر امور امنیت داتین با اشاره به مشتریان سرویس‌های امنیتی این شرکت اظهار داشت: محصول CDN بانکی و PAM تولید و توسعه داده شده از سوی داتین، هم اکنون توسط چند بانک در حال استفاده است.

    پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از  28 آبان ماه آغاز شده و به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی تهران واقع در بوستان گفتگو ادامه دارد؛ شرکت داتین در سالن تهران این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی