عصر بازار

معاون وزیر کار:

تعاونی‌ها می‌توانند اقتصاد کشور را نجات دهند

عصر اعتبار- معاون پارلمانی و حقوقی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید باور کنیم تعاونی‌ها می‌توانند اقتصاد کشور را نجات دهند و نقش بی بدیلی در این بخش از اقتصاد دارند.

تعاونی‌ها می‌توانند اقتصاد کشور را نجات دهند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، میرهادی قره سید رومیانی در همایش تخصصی داوران اتاق‌های تعاون سراسر کشور با بیان اینکه با تصدی گری بخش خصوصی می‌توانیم بسیار موفق باشیم گفت: دولت همت والایی در افزایش تصدی گری بخش خصوصی دارد و گام‌های بلندی نیز در این خصوص برداشته است.

    وی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل و خانه همه تعاونی‌ها است گفت: با همکاری اتاق تعاون، اقدامات زیادی در خصوص تعاونی‌ها انجام گرفته و یا در حال انجام است و مرکز داوری‌های اتاق تعاون نیز عملکرد خوبی داشته است و می‌تواند الگویی برای سایر مراجع داوری باشد.

    قره سید رومیانی گفت: در سایه هم اندیشی و هم افزایی است که سرعت پیشرفت بیشتر می‌شود و خلاءها خود را نشان می‌دهند و بر این اساس شما چشم ما در کشور و استان‌ها باشید و ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید.

    وی خاطر نشان کرد: دولت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشرفت و ارتقای جایگاه تعاونی‌ها اتفاق نظر دارند و انشاالله با کمک همه جایگاه تعاونی‌ها تثبیت بیشتری در اقتصاد کشور پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی