عصر بازار

مراحل خرید بلیط هواپیما خارجی

عصر اعتبار- برنامه‌ریزی سفر بین‌المللی برای بسیاری از ما یک رویا است و خرید بلیط هواپیما معمولاً گران‌ترین بخش سفر شماست! برای پیدا کردن یک پرواز خارجی مناسب باید مراحل آن را بدانید.

مراحل خرید بلیط هواپیما خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، برنامه‌ریزی سفر بین‌المللی برای بسیاری از ما یک رویا است و خرید بلیط هواپیما معمولاً گران‌ترین بخش سفر شماست! برای پیدا کردن یک پرواز خارجی مناسب باید مراحل آن را بدانید، اگرچه که این مراحل چندان سخت نیست و با راهنمایی کارمندان آژانس هواپیمایی یا سایت فروش آنلاین می‌توایند این کار را پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید تا با مراحل خرید بلیط هواپیما آشنا شده و به خرید بلیط هواپیما علی بابا بپردازید.

    خرید بلیط پروازهای بین‌المللی همه با اندازه یکسان، کمی سخت است و در هر منطقه‌ای از جهان کمی متفاوت به نظر می‌رسد و پیچ و تاب‌های خاص خود را دارد. اما ما در اینجا مرحل این خرید را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به شما عزیزان ارائه می‌دهیم تا با خرید بلیط هواپیما خارجی علی بابا آشنا شوید.

    برای هر سفری، اولین قدم، خرید بلیط است. اگر می‌خواهید به مسافرت خارجی بروید باید بدانید ابتدا قبل از رزرو هتل یا هرچیز دیگر، خرید بلیط را آغاز کنید چرا که اگر بلیط متناسب با زمان مورد نظرتان پیدا نکنید، این امر، تاریخ رزرو هتلتان را هم تحت الشعاع قرار می‌دهد. برای خرید بلیط هواپیما دو راه وجود دارد، این کار را می‌توایند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از سایت علی بابا انجام دهید. در این مقاله مراحل کامل خرید بلیط هواپیما از انتخاب نوع بلیط هواپیما، رزرو خرید، مشاهده بلیط، پیگیری خرید و چاپ بلیط هواپیما توضیح داده شده است.

    بلیط هواپیما خارجی را چه طور با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

    خرید حضوری بلیط هواپیما

    شما می‌توانید مثل قدیم به آژانس‌های مسافرتی بروید و وقت خود را در آنجا و در مسیر رسیدن به آژانس‌ها و دفاتر مسافربری صرف کنید و به خرید بلیط بپردازید. برای انجام این کار شما در ابتدا باید مسیر خرید بلیط هواپیمای خارجی را بدانید. اگرچه که کارمندان آژانس هواپیمایی این امر را برای شما توضیح می‌دهند اما بهتر است که خودتان از قبل اطلاعاتی در این زمینه به دست آورده باشید. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی اول از همه تلاش کنید به این کار را از طریق آژانس‌های مسافربری معتبر انجام دهید چرا که در حال حاضر آژانس مسافربری هواپیما زیاد شده است، پس حواستان را در این زمینه جمع کنید.

    در خرید حضوری باید به خاطر داشته باشید که نکات لازم پرواز را بررسی کنید. این نکات شامل نوع پرواز، ایرلاین مشخص، روز و تاریخ و ساعت و هزینه بلیط مورد نظر است که آن را باید کامل و دقیق چک کنید.

    حساس بودن در این زمینه بسیار مهم است چراکه در برخی مواقع این مشکل به وجود آمده است که بعد از خرید بلیط، مسافر به سالن مورد نظر هواپیما رفته است اما متوجه شده بلیط خریداری شده معتبر نیست و با آن نمی‌تواند وارد هواپیما شود. این اشتباهات حتما عمدی نبوده و گاهی اوقات کارمند هواپیمایی روز و تاریخ و ساعت را اشتباه وارد کرده است. پس خودتان به این نکات توجه کنید. راجع به خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری این اندازه که خودتان موارد گفته شده را چک کنید کافی است و می‌توانید این کار را باتوجه به دانش آژانس مورد نظر انجام دهید.

    خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی

    خرید آنلاین و اینترنتی بلیط هواپیما خارجی بسیار راحت‌تر و به صرفه‌تر است و از این طریق می‌توانید در وقت و هزنیه صرفه‌جویی کنید و انتخاب بهتر را داشته باشید. برای این کار بدون هیچ اضطرابی می‌توانید به سایت مورد نظر رفته و بلیط خود را بخرید. البته برای خرید بلیط اینترنتی، سایت‌های مختلفی هستند که این کار را انجام می‌دهند اما باید بهترین، معتبرترین و مناسب‌ترین آن را پیدا کرده و انتخاب کنید. سایت علی بابا از سایت‌هایی است که می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید و با خرید بلیط هواپیما علی بابا به خرید بپردازید.

    در اولین قدم، شما به راحتی می‌توانید با وارد کردن مقصدتان و جستجوی آسان آن در گوگل انواع سایت‌هایی که پرواز مورد نظرتان را ارائه می‌دهد بیابید. در قدم دوم به یکی از این سایت‌ها رفته البته باید به خاطر داشته باشید که وارد هر سایتی نشوید و اعتبار و نام آن را مورد نظر قرار دهید. بعد از انتخاب سایت قیمت بلیط پرواز مورد نظر و تاریخ آن را چک می‌کنید. البته زمانی که قیمت را یافتید می‌توانید به سایت‌های دیگر هم سر زده و قیمت‌های آنها را هم چک کنید و ویژگی رقابتی بودن این سایت‌ها را دریابید.

    بلیط هواپیما را می‌شود ارزان خرید؟

    پس از پیدا کردن سایت مناسب و قیمت مورد نظرتان وارد صفحه خرید می‌شوید. حتما به خاطر داشته باشید قبل از این کار قوانین سایت را مطالعه کنید. بعضی از سایت‌ها در بخش قوانینشان مسائلی را مطرح می‌کنند که ممکن است به ضرر شما باشد و نباید آن را قبول کنید پس قبل از خرید حتما قوانین سایت را مطالعه کنید. پس از مطالعه و موافقت با قوانین سایت دکمه خرید را فشار داده و بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید و هزینه آن را با استفاده از کارت بانکی خود و رمز دوم پرداخت کنید. در زمان پرداخت صفحه مورد نظر درگاه بانکی نمایش پیدا می‌کند. باید به یاد داشته باشید که در صفحه فروش بلیط و پرداخت آن، پرداخت الکترنیک دارای نمادهای اعتباری لازم باشد تا کلاهبرداری صورت نگیرد.

    پس از پرداخت آنلاین حتما باید رسید را چاپ کنید و منتظر بمانید تا در یک بازه زمانی حداکثر نیم ساعته بلیط شما آماده شده و از راهی که خود در بخش خرید بلیط مشخص کرده‌اید، به دستتان برسد. این راه‌ها می‌تواند به صورت ایمیل، فکس و پیک حضوری باشد. بعد از ایمیل شدن بلیط‌ها، آن را پرینت گرفته و پس از دریافت بلیطتان باید تمامی مدارک لازم برای پرواز را آماده کرده و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه آماده شوید. این مدارک شامل، گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی، بلیط و دیگر مدارک لازم است. با خرید بلیط هواپیما خارجی علی بابا می‌توانید از بابت خرید خود خیالتان آسوده باشد.

    با بررسی‌های انجام شده در این مقاله بی‌شک دریافته‌اید که خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت اینترنتی و آنلاین برای شما بسیار کارآمدتر و بهتر است. شما می‌توانید می‌توانید به خرید بلیط هواپیما علی بابا بپردازید و سفر مطمئنی را داشته باشید.
     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو