عصر بازار

رئیس سازمان مالیاتی:

عزم هر سه قوه برای جلوگیری از فرار مالیاتی در سال آینده جزم است

عصر اعتبار- رئیس سازمان مالیاتی گفت: جهت گیری کلی آن است که جلوی فرارهای مالیاتی گرفته شود و برای تحقق این موضوع هر سه قوه عزم جزم دارند و با توجه به بانک های اطلاعاتی کارهای خوبی برای سال آینده در حال انجام است.

عزم هر سه قوه برای جلوگیری از فرار مالیاتی در سال آینده جزم است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، امید علی پارسا امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در خصوص استرداد مالیات بر ارزش افزوده مقرر کرده ایم تا اولویت را در خرج کردن مالیات ستانده شده به استرداد مالیات بر ارزش افزوده اختصاص باید و بر این اساس اول استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات انجام شود و سپس سایر هزینه ها انجام شود.

    رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان داشت: این پیشنهاد قانون مالیات های مستقیم یک وجه دارد و آن کاهش نرخ مالیات بر اشخاص حقوقی است‌ و در بودجه سال آینده رشد مالیاتی اشخاص حقوقی نصف رشدی است که برای کل بودجه به مجلس پیشنهاد داده شده است.

    وی افزود: بنابراین جهت گیری کلی آن است که جلوی فرارهای مالیاتی گرفته شود و برای تحقق این موضوع هر سه قوه عزم جزم دارند و کارهای خوبی انجام شده و با توجه به بانک های اطلاعاتی کارهای خوبی برای سال آینده در حال انجام است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی