عصر بازار

صفر تا صد پرداخت غیر حضوری کنتورهای گاز

عصر اعتبار- باتوجه به مشکلات برخی از مردم در خصوص پرداخت قبوض شرکت ملی گاز توضیحاتی در این خصوص را ارائه داد که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

صفر تا صد پرداخت غیر حضوری کنتورهای گاز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی قرائت کنتور‌های گاز در تمامی کشور به صورت غیرحضوری (عدم مراجعه کنتورخوان به درب منازل) و از طریق خود اظهاری انجام می‌شود.

    براین اساس تمهید‌های در نظر گرفته شده به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، اعلام شد مشترکان تا سه ماه برای پرداخت مبلغ قبض گاز خود فرصت دارند. هرچند توصیه شرکت ملی گاز ایران به مشترکان این بود که در صورت تمکن مالی، قبض خود را بپردازند تا مبالغ پس از سه ماه انباشته نشود.

    با این حال به آن‌ها اطمینان داده شد که برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، زیرا در هر استان، اطلاع‌رسانی از طریق روش‌های موجود در هر شرکت اعم از پورتال‌ها، پیامک، شبکه‌های صدا و سیمای استانی و شبکه‌های اجتماعی به مشترکان انجام شده است.

    صورتحساب گازب‌ها نیز برای مشترکانی که رقم کنتور خود را از طریق سامانه‌های موجود هر استان اعلام کنند، واقعی و برای دیگر مشترکان، بر مبنای درصدی از مصرف دوره مشابه پارسال صادر می‌شود.

    در این گزارش قصد داریم نحوه چگونگی پرداخت قبوض گاز را به شما معرفی کنیم.

    براین اساس شرکت ملی گاز اعلام کرد:مردم در استان تهران می‌توانند برای دریافت قبوض گاز و یا پرداخت آن از طریق شرکت ملی گاز به نشانی http://tehrangasco.irیا ارسال حروف H به شماره پیامک 20001701 و یا با شماره 81972501 تماس بگیرند و قبوض خود را پرداخت کنند

    همچنین مشترکان در هراستانی می‌توانند برای اعلام رقم کنتور (شماره کنتور) و یا از طریق سایت شرکت گاز محل سکونت اقدام به پرداخت گاز خود کنند، مردم توجه داشته باشند که شماره پیامک برای دریافت قبوض گاز هر استان با استان دیگر متفاوت است و برای دریافت کد پیامکی به سایت شرکت ملی گاز استان خود مراجعه کنند.

    گفتنی است؛ مردم در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام، با اداره گاز شهرستان خود تماس بگیرند و یا مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی