عصر بازار

کارگاه صنایع دستی از بنیاد برکت تسهیلات دریافت می‌کنند

عصر اعتبار- معاون صنایع‌دستی کشور از تقویت همکاری‌های این معاونت با بنیاد برکت در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: کارگاه صنایع دستی از بنیاد برکت تسهیلات دریافت می‌کنند.

کارگاه صنایع دستی از بنیاد برکت تسهیلات دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، پویا محمودیان با اعلام این خبر افزود: همکاری‌های این دو دستگاه با هدف حمایت از کارگاه‌های صنایع‌دستی که با شیوع کرونا با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند، تقویت می‌شود.

    او گفت: در همین خصوص نشست‌هایی با مسئولان بنیاد برکت برگزار شد که نتایج خوبی را نیز به‌دنبال داشت. اعلام همکاری بنیاد برکت برای معرفی پشتیبان شرکت‌های کوچک و متوسط و کارگاه‌های کوچک برای ارائه تسهیلات حمایتی به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش صنایع‌دستی در کل کشور با اولویت هشت استان، یکی از نتایج این نشست‌هاست.

    معاون صنایع‌دستی کشور اضافه کرد: در همین ارتباط و با اعلام کتبی بنیاد برکت برای همکاری در این خصوص، مکاتبه‌ای با مدیران کل استانی انجام شد که بعد از دریافت جواب از طرف ادارت کل استانی، موضوعات جمع‌بندی و نتیجه‌گیری خواهد شد و به‌منظور بهره‌مندی از تسهیلات پیش‌بینی شده به بنیاد برکت ارسال می‌شود.

    او یادآور شد: تعداد طرح‌های اعلام شده از سوی بنیاد برکت که در سال 99 ایجاد خواهد شد، حدود 6هزار طرح در استان‌های مختلف خواهد بود که با همکاری معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی