عصر بازار

متقاضیان حراج سکه مرکز مبادله برای واریز وجه تا ساعت ۲۳ امشب فرصت دارند

عصر اعتبار- سخنگوی مرکز مبادله گفت: زمان واریز وجه در حراج هجدهم سکه از ساعت ۱۲ شنبه ۳۱ شهریورماه آغاز شده و در ساعت ۲۳ امروز یکشنبه اول مهرماه پایان می‌یابد.

متقاضیان حراج سکه مرکز مبادله برای واریز وجه تا ساعت ۲۳ امشب فرصت دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اصغر بالسینی سخنگوی مرکزی مبادله ارز و طلای ایران گفت:  هجدهمین جلسه حراج سکه طلا مرکز مبادله فردا دوشنبه 2مهرماه برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

    این مقام مسئول اظهار کرد: زمان واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم از ساعت 12 شنبه 31 شهریورماه آغاز شده و در ساعت 23 امروز یکشنبه اول مهرماه پایان می یابد و به عبارتی متقاضیان حراج سکه مرکز مبادله برای واریز وجه تا ساعت 23 امشب فرصت دارند و پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

    گفتنی است،  در این حراج همانند حراج‌های قبلی حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا 5 قطعه سکه است. به شکلی که می‌توان 5 قطعه ربع سکه یا 5 قطعه نیم سکه یا 5 قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از 5 قطعه باشد.

    پورسعید خلیلی