عصر بازار

معاون صندوق رفاه وزارت بهداشت خبر داد؛

اعطای ۳ میلیارد ریال وام فرزندآوری به دانشجویان علوم پزشکی

عصر اعتبار- معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای ۳ میلیارد ریال وام فرزندآوری به دانشجویان واجد شرایط دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

اعطای ۳ میلیارد ریال وام فرزندآوری به دانشجویان علوم پزشکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر ، دکتر حمید رئیسی با بیان این خبر افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و منویات مقام معظم رهبری از ابتدای سال 1403 و بدون هر گونه وقفه، همه وام‌های ودیعه مسکن، ازدواج و فرزندآوری را بدون هر گونه محدودیت و حداکثر یک هفته بعد از دریافت اسناد از دانشگاه و بررسی مطابقت‌های قانونی به حساب دانشجویان واریز کرده است.

    وی اظهار کرد: این حمایت‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت و امید است بتوان گام‌های مؤثری در ازدواج دانشجویان و فرهیختگان برداشته باشیم و شاهد تولد فرزندان این عزیزان در سالهای آتی باشیم.

    معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: 362 فقره وام ازدواج به دانشجویان واجد شرایط از ابتدای سال جاری تاکنون اعطا شده که در مجموع مبلغ 90 میلیارد و 500 میلیون ریال وام ازدواج به دانشجویان پرداخت شده است.

    رئیسی اظهار کرد: همچنین مبلغ 793 میلیارد و 401 میلیون و 41 هزار و 649 ریال وام ودیعه مسکن در قالب یک هزار و 251 فقره وام به دانشجویان از اول سال تاکنون پرداخت شده است.

    وی افزود: همچنین 50 فقره وام فرزندآوری به مبلغ 3 میلیارد ریال به واجدان شرایط در سال 1403 پرداخت شده است.

    پورسعید خلیلی