عصر بازار

با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان :

زنگ مهر و مقاومت در«مدرسه سمیه خشکبیجار» نواخته شد

عصر اعتبار- زنگ آغاز مدرسه و زنگ مقاومت به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه سمیه شهرخشکبیجار با حضور دکترعلی اکبری مدیر کل بیمه سلامت ،امام جمعه ،فرماندار و رئیس آموزش وپرورش این شهر نواخته و پیام وزیر آموزش و پرورش قرائت شد.

زنگ مهر و مقاومت در«مدرسه سمیه خشکبیجار» نواخته شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر کل بیمه سلامت درجمع مسئولین با تبریک بازگشایی مدارس به فرهنگیان و دانش آموزان  گفت: مدرسه جایگاه مهمی در جامعه دارد چراکه در آموزش صحیح مهارت‌های اجتماعی به فرزندان  داده می شود.
    دکتر اکبری اضافه کرد: همه کشورهایی که امروز توسعه یافته شده‌اند و در جهان مطرح هستند، از راه علم و دانش به این درجه رسیده‌اند.
    وی یادآور شد ،تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است.
    دکتر اکبری افزود: توجه به سلامت محوری، کاهش هزینه های سلامت و حفاظت مالی از بیمار را، ازاقدامات خوب دولت یازدهم در حوزه سلامت می باشد.
    وی همچنین یادآور شد: دولت تدبیر و امید جرقه امید را در دل مردم زنده کرده است.
    دکتر اکبری گفت: آموزش وسلامت رابطه تنگاتنگی باهم دارند و جدای ازهم نیستند،چون آینده سازان ما باید علوم وفنون مختلف جهان را فراگیرند.
    وی افزود: آموزش، سلامت و امنیت سه حوزه اساسی کاردولت ها است و دردولت های قبل نیزکارهای انجام شده است ولی ازسال 1392 باروی کارآمدن دولت تدبیر وامید این سه حوزه به شکل ویژه ای مورد توجه است وباجدیت خاص پیگیری می شود.
    وی یاد آورشد:ما مردم را توانمند می کنیم تا از ما مطالبه کنند و یکی از اهداف راهبردی سازمان بیمه سلامت در سال 94، توانمند سازی بیمه شدگان است .
    وی از ثبت نام 270 هزار نفر در طرح همگانی بیمه سلامت در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 251 هزار دفترچه برای ثبت نام کنندگان صادر شده و صدور بقیه دفترچه ها در دست بررسی است.
    وی بیان داشت: افراد فاقد هرگونه بیمه پایه درمان یا سلامت می توانند بدون پرداخت حق بیمه با شرایط مندرج در سامانه اینترنتی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس www.bimehsalamat.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو