عصر بازار

سهم مطلوب بیمه دانا در استان سیستان و بلوچستان با کسب رتبه اول

عصر اعتبار- دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و تعدادی از مدیران فنی و ستادی از شعبه زاهدان بازدید کرد.

سهم مطلوب بیمه دانا در استان سیستان و بلوچستان با کسب رتبه اول
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در جلسه ای که روز 22 مهر ماه جاری با حضور اعضای هیات مدیره و معاونین مدیرعامل برگزار شد، عملکرد شعبه زاهدان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس این گزارش، شعبه زاهدان بیمه دانا طی شش ماهه اول سال جاری در بین شرکت های خصوصی با کسب بیش از 25 میلیارد تومان پرتفوی، رتبه اول استان را در اختیار دارد.

    بنا بر این گزارش، دکتر صادق ضمن بررسی عملکرد شعبه زاهدان گفت: با توجه به  ظرفیت محدود نیروی انسانی، کسب این بخش از بازار استان قابل تقدیر است و امیدواریم تا پایان سال جاری همکاران این شعبه بتوانند ضمن حفظ روند رو به رشد سهم شرکت را در استان ارتقاء دهند.

    لازم به ذکر است، هیات مدیره و مدیران ارشد بیمه دانا در بازدید از شعب شرکت در استان ها ضمن دریافت نظرات همکاران از نزدیک جویای مشکلات آنها می شوند و در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم را به عمل می آورند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی