عصر بازار

مدیر عامل بیمه دانا در همایش رابطین آموزشی جمعیت هلال احمر:

کمک رسانی به حادثه دیدگان منطقه خاورمیانه نیاز به بازبینی دارد

عصر اعتبار- همایش آموزشی رابطین امور بیمه ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز ششم آبان ماه جاری در هتل سیمرغ تهران برگزار شد .

کمک رسانی به حادثه دیدگان منطقه خاورمیانه نیاز به بازبینی دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در این همایش که مهندس احمدی دبیر کل جمعیت هلال احمر ، دکتر گرجی معاون توسعه و منابع انسانی و شهریاری مدیر کل امور رفاهی این جمعیت و نیز دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا ، معاونان فنی بیمه های اموال و اشخاص و بازاریابی، شعب و شبکه فروش و مدیران فنی این شرکت حضور داشتند ، در خصوص اجرای شیوه نامه خدمات و دریافت خسارات در بیمه های اموال و اشخاص بحث و تبادل نظر به عمل آمد .

    در این همایش دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی هدف از برپایی این سمینار را ارتقای سطح آموزشی اعضای جمعیت هلال احمر عنوان کرد و با اشاره به حادثه تلخ منا و نیز کشته شدن جمعی از مردم در زلزله اخیر هندوکش گفت : منطقه خاورمیانه نیاز به بازبینی مجدد در امر کمک رسانی به حادثه دیدگان احتمالی دارد و مسلما اگر جمعیت هلال احمر می توانست در این گونه حوادث حضور یابد، در امر امدادرسانی شاهد رخدادهای مثبت و قابل توجهی خواهیم بود .

    وی با اشاره به مسائل اقتصادی اخیر اظهار داشت: خوشبختانه اقتصاد کشورمان در حال شکوفا شدن و پویایی روز افزون است که طبیعتا با این روند وضعیت صنعت بیمه نیز بهبود یافته و قادر خواهد بود امنیت بیشتر و بهتری را به عموم مردم ارائه کند .

    دکتر صادق در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تجمیع امور بیمه ای تا حد قابل ملاحظه ای میزان خدمت رسانی به اعضای این جمعیت افزایش یابد .

    بر اساس این گزارش در ادامه این همایش مهندس احمدی دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از دکتر صادق و سایر همکاران شرکت بیمه دانا، خواستار عنایت و توجه بیشتر صنعت بیمه به امر خدمت رسانی به حادثه دیدگان احتمالی شد .

    وی این جمعیت را یک نهاد غیر دولتی و مستقل عنوان کرد و افزود: ما باید همواره در جهت کمک و امدادرسانی به عموم مردم در آمادگی کامل باشیم .

    در ادامه این همایش به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر لوح های تقدیری از طرف شرکت بیمه دانا به سه نفر از مسوولان بلندپایه این جمعیت اهداء شد .همچنین دو نفراز همکاران بیمه دانا که در پروژه جمعیت هلال احمر تلاش های ارزنده ای داشتند، مورد تقدیر دبیر کل جمعیت هلال احمر قرار گرفتند .

    در پایان مراسم با برپایی کارگروه های تخصصی با حضور سرپرستان مناطق بیمه دانا و رابطین بیمه ای جمعیت هلال احمر، شیوه نامه های اجرای خدمات و دریافت خسارات در بیمه های اموال و اشخاص مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی