عصر بازار

بیمه دانا به پیش‌بینی‌ها دست یافت

عصر اعتبار- بیمه دانا تا نیمه سال جاری، ۷هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال حق بیمه صادر کرد و به ۴۲ درصد پیش بینی ها دست یافت.

بیمه دانا به پیش‌بینی‌ها دست یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس تحلیل خبرگزاری پولی – مالی ، شرکت بیمه دانا به تازگی سود هر سهم را با تعدیل مثبت قابل توجهی به 89 ریال افزایش داده است. این شرکت در شش ماهه اول سال جاری با شناسایی 45 ریال سود برای هر سهم به 51 درصد پیش‌بینی ها دست یافت.
    این شرکت تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از 46 میلیارد ریال سود خالص شناسایی کرد. بیمه دانا در نظر دارد تا پایان سال مالی جاری، مبلغ 90 میلیارد و 821 میلیون ریال سود خالص بسازد. این شرکت تا نیمه سال توانست51 درصد پیش بینی سود خالص را پوشش دهد.
    بیمه دانا در ترسیم چشم انداز سالانه پیش بینی کرده است که تا پایان سال از فعالیت های بیمه ای بیش از 46 میلیارد ریال سود عملیاتی داشته باشد و تا پایان 6 ماهه اول سال توانسته با شناسایی بیش از 34 میلیارد ریال معادل 73 درصد پیش بینی ها را پوشش دهد.
    صورت سود و زیان 6ماهه بیمه دانا براساس پیش بینی 12 ماهه به شرح جدول زیر است:

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی