عصر بازار

پس از برگزاری مسابقات آسیایی، بیمه البرز از اعضای تیم‌های ملی تنیس روی میز قدردانی کرد

عصر اعتبار- پس از برگزاری مسابقات آسیایی تنیس روی میز تایلند،‌ شرکت بیمه البرز حامی مالی تیم‌های ملی تنیس روی میز بانوان و مردان جمهوری اسلامی ایران از تمامی اعضای تیم ملی مردان و بانوان این رشته ورزشی قدردانی کرد.

پس از برگزاری مسابقات آسیایی، بیمه البرز از اعضای تیم‌های ملی تنیس روی میز قدردانی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم قدردانی از تیم های ملی تنیس روی میز بانوان و مردان با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران،‌ اعضای تیم ملی بانوان و مردان این رشته ورزشی و مدیرعامل بیمه البرز در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد و در این مراسم،‌ رسول تاجدار،‌ مدیرعامل بیمه البرز با اهداء لوح از تمامی اعضای تیم‌های ملی مردان و بانوان تنیس روی میز قدردانی کرد.
    مدیرعامل بیمه البرز در این نشست با تبریک درخشش تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات آسیایی تایلند ،‌ اعلام کرد: هدف اصلی بیمه البرز از حمایت مالی ملی پوشان تنیس روی میز، ایفای وظیفه در برابر ورزش و ورزشکاران کشور است.
    وی تاکید کرد: کسب نتایج بسیار خوب و چشمگیر تیم ‌های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان جمهوری اسلامی ایران در رقابت اخیر همچون پیروزی و غلبه بر کره شمالی که جزو تیم های قدرتمند در سطح آسیا و جهان است،‌ شایسته قدردانی است.
    وی افزود: برای حمایت از ورزش باید نگاه ملی را جایگزین نگاه جزیره ای کنیم.
    در این مراسم همچنین رییس این فدراسیون از مدیرعامل،‌ اعضای هیات مدیره و کارکنان بیمه البرز به خاطر حمایت مالی از ملی پوشان تنیس روی میز قدردانی کرد و گفت: از اینکه برترین شرکت بیمه کشور به عنوان حامی ملی پوشان در کنار ما است ابراز خرسندی می کنیم.
    احمد سعادتمند ادامه داد: خوشبختانه با حمایت بیمه البرز توانستیم تیم کره شمالی را که یکی از قدرتمندترین تیم های جهانی است،پس از 60 سال شکست دهیم.
    وی ادامه داد: همچنین تیم ملی بانوان نیز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی را که موفقیت ارزنده ای است، کسب کرد.
    در ادامه نشست مذکور،‌ سیما لیموچی، سرمربی تیم ملی بانوان از بیمه البرز به خاطر حمایت از این تیم‌ها سپاسگزاری کرد.
    این گزارش حاکی است، ‌بیمه البرز علاوه بر حمایت مالی از تیم ملی تنیس روی میز،‌ تمام ملی پوشان تنیس روی میز را به مدت یک سال با سرمایه 500 میلیون ریال در برابر حوادث بیمه کرد.
    همچنین این شرکت، بیمه نامه مسافرتی نیز به اعضای تیم ملی تنیس روی میز اهداء کرده بود.
    براساس این گزارش،‌ بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در روزهای 4 تا 11 مهر در تایلند برگزار شد که تیم های ملی بانوان و مردان جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها به موفقیت های ارزشمندی از جمله کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی تنیس روی میز دست یافتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی