عصر بازار

نعمت زاده خبر داد:

نامه‌نگاری با وزارت اقتصاد برای رفع مشکلات مالیاتی صنعتگران

عصر اعتبار- وزیر صنعت اعلام کرد: مشکلاتی در بخش مالیات و ‌بیمه در واحدهای صنعتی است که در این خصوص نامه‌هایی را به وزارت اقتصاد ارسال کردیم که این مشکلات مرتفع شود.

نامه‌نگاری با وزارت اقتصاد برای رفع مشکلات مالیاتی صنعتگران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمدرضا نعمت‌زاده گفت: از سال 89 به دلیل محدودیت بودجه توقف جایزه صادراتی صورت گرفت اما با اتخاذ تدابیری درصدد هستیم تا برای صادرکنندگان تسهیلاتی ارزان‌تر از بانک‌ها برای آنها فراهم کنیم.

    به گفته نعمت‌زاده، ایجاد اشتغال همواره دغدغه واحدهای صنعتی است و من یقین دارم با شرایط سختی که پشت سر گذاشتم، بتوانم با حمایت دولت فضای جدیدی برای کار فراهم کنم.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: علیرغم وجود تحریم‌ها ما شاهد بودیم که بسیاری از واحدهای صنعتی موانع را از پیش‌روی خود برداشته اند.

    وی افزود: مشکلاتی در بخش مالیات و ‌بیمه در  واحدهای صنعتی است که در این خصوص نامه هایی را به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال کردیم که این مشکلات مرتفع شود.

    وی در توضیح این مطلب اظهارداشت: منابع مالی دولت محدود بوده به طوری که در سال جاری از همین مالیات‌ها و ارزش‌ افزوده‌ها برای اجرای طرح‌های عمرانی کشور 7 درصد بیشتر برداشته شده است.

    وی در ادامه به واحدهای صنعتی توصیه کرد که در بازارهای هدف صادراتی خود فعالیت بیشتری داشته باشند.

    نعمت‌زادهیادآور شد: واحدهای صنعتی باید بتوانند با انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی و صنفی خود تعامل کرده و خواسته‌های خود را به آنان بیان دارند.

    وی همچنین گفت: افزایش سرمایه در بخش خصوصی نیاز به حمایت دولت داشته و دولت برای سرمایه مورد نیاز، درصدد ارائه طرح‌های جدید است و در نهایت رویه دولت این است که فضای کسب و کار را برای تلاشگران صنعتی آماده‌تر کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو