عصر بازار

مدیرعامل بانک رفاه در استان فارس:

ماهیت بنگاه اقتصادی سود آوری است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک رفاه گفت: هدف غایی از هر فعالیت اقتصادی باید سودآوری باشد، وگرنه کاری عبث و بیهوده صورت گرفته است.

ماهیت بنگاه اقتصادی سود آوری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر علی صدقی مدیرعامل این بانک در بازدیدی دو روزه از استان فارس که 15 و 16 آذرماه سالجاری صورت گرفت با بیان این مطلب افزود: سازمان های پیشرو رویکرد برنامه ریزی و استراتژی محوری دارند و تمامی ارکان آنها ملزم به پیروی از اهداف و برنامه ها هستند.
    علی صدقی در جمع مسئولان اداره امور شعب بانک رفاه در استان فارس با اشاره به زیرساخت های مورد نیاز بانکداری بین الملل در شرایط پسا تحریم، خاطر نشان ساخت: برای ورود قدرتمند در عرصه های بین المللی برنامه های بسیار خوبی داریم و هم اکنون مشغول تجهیز خود در این زمینه هستیم.
    مدیرعامل بانک رفاه وجود بیش از یک هزار شعبه فعال در سراسر کشور و نیروهای انسانی جوان و تحصیل کرده این بانک را مزیتی مهم برای بانک رفاه دانست و اظهار داشت: بانک رفاه در ارائه خدمات مطلوب به عموم مشتریان و همچنین شرکای استراتژیک خود از نهایت این ظرفیت ها بهره برداری می کند.
    همچنین دکتر صدقی در رأس هیات همراه از کارخانه کولرهوایی آبان بازدید و با مسئولان آن دیدار و گفت وگو کرد.
    دکتر صدقی در گفت وگو با مسئولان این کارخانه به نقش صنایع تولیدی در شکوفایی اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: بانک رفاه حامی صنایع تولیدی و اشتغال پایدار در کشور است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی