عصر بازار

زائران پیاده حرم مطهر رضوی توسط خیرین بیمه حوادث می شوند

عصر اعتبار- سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم رضوی گفت: تمامی زائران پیاده حرم مطهر رضوی زیر پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.

زائران پیاده حرم مطهر رضوی توسط خیرین بیمه حوادث می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین رضایی با اشاره به قرارداد منعقده با بیمه مرکزی ایران، اظهار کرد: تا کنون عمده کاروان های زائران پیاده بیمه شده اند و هزینه بیمه نیز توسط خیرین تامین شده است.

    وی گفت: این زائران از دهم تا 25 آذرماه به مدت 15 روز بیمه می شوند و تمامی کاروان های پیاده ملزم به بیمه زائران خود شده اند.


    رضایی تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال 250 تا 300 هزار زائر پیاده به مشهد وارد شوند که با توجه به هماهنگی های انجام شده هیچ محدودیتی برای بیمه حوادث زائران پیاده وجود ندارد.


    پارسال در ایام پایانی ماه صفر 206 هزار زائر پیاده به مشهد الرضا (ع) وارد شدند که از این جمعیت افزون بر 60 هزار نفر در مشهد توسط جمعیت خدمتگزاران پیاده اسکان داده شدند.


    وی گفت: در بحث درمانی این زائران در طول بیش از 800 کیلومتر از محورهای استان و نیز شهر مشهد، این جمعیت با کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بسیج جامعه پزشکی و پرستاری، پزشکان بدون مرز استان، جامعه درمانگاه های مشهد و انجمن بیمارستان های خیریه مشهد و امور درمان تامین اجتماعی استان خدمات ارائه می کند.


    وی اظهار کرد: بیمارانی که در طول مسیرها نیازمند مراجعه به بیمارستان ها باشند از طریق برگه های ارجاعی که در ایستگاه های صلواتی مسیر و یا محل های اسکان از پزشکان دریافت می کنند در بیمارستان ها رایگان پذیرش می شوند.


    به گفته وی، جمعیت هلال احمر استان هم با چهار گروه از استان های همجوار و دو بالگرد برای خدمت رسانی به زائران پیاده بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) همراه شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی