عصر بازار

خانه تکانی در دومین بیمه گر بزرگ جهان

عصر اعتبار- "دیوید هرزوگ" رئیس بخش مالی این شرکت از جمله مدیرانی است که به زودی این مجموعه را ترک می کند.

خانه تکانی در دومین بیمه گر بزرگ جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از   بلومبرگ، این شرکت که از سوی سرمایه گذارانی مانند "کارل ایکان" برای گسترش عملیات ها و بازگشت سود تحت فشار است، اعلام کرد که "دیوید هرزوگ" رئیس بخش مالی این شرکت از جمله مدیرانی است که به زودی این مجموعه را ترک می کند.

    طبق این گزارش، این تغییرات ساختاری توسط "پیتر هانکوک" مدیر اجرایی این گروه اعمال و اجرایی شده است. "سید سانکاران" رئیس "بخش ریسک" جانشین هرزوگ خواهد شد. همچنین "جان دویل" رئیس "بخش تجاری" این شرکت که یکی از مهمترین بخش های این گروه بیمه به شمار می آید، این مجموعه را ترک خواهد کرد و "راب اشمیک" که رئیس "بخش آمریکا" را اکنون در اختیار دارد، جایگزین دویل می شود.

    هانکوک که سپتامبر گذشته این سمت را در اختیار گرفت، ماه گذشته پس از کاهش سود این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، اعلام کرد که قصد دارد تحول عظیمی در بخش های مدیریتی این شرکت آمریکایی به وجود آورد. او گفت که این شرکت در نظر دارد حدود 23 درصد از اعضای خود که در بخش های مدیریتی فعالیت می کنند، اخراج کند.

    این کارشناس بیمه تاکید کرد: مدیران این مجموعه نباید تصور کنند که مادام العمر در این شرکت حضور خواهند داشت. ما در حال حرکت به سمت جلو هستیم و مدیران باید شرایط حساس کنونی را درک کنند. مدیران باید بتوانند تصمیم های نهایی اتخاذ و شرایط را برای کسب سود بیشتر مهیا کنند.

    طبق این گزارش، این شرکت یک هزار و 400 مدیر ارشد دارد. این شرکت در سال جاری میلادی شاهد کاهش سود خود و افت سهامش در بازار بورس نیویورک بوده است.

    گروه امریکن اینترنشنال (AIG)، شرکت خدمات مالی آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات بیمه، مدیریت سرمایه ‌گذاری، مدیریت دارایی، مدیریت صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری مشترک، ارائه کلیه مزایای بازنشستگی و نیز سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک و مستغلات تجاری و مسکونی فعالیت می کند.

    این شرکت در سال 1919 توسط "کورنلیوس وندر استار" در شهر "شانگهای" چین تاسیس شد و هم ‌اکنون بزرگترین شرکت بیمه آمریکاست و پس از شرکت آلمانی "آلیانز" دومین ارائه ‌کننده خدمات بیمه در جهان به شمار می ‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می ‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی