عصر بازار

نماینده پیرانشهر مطرح کرد

اختصاص ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دیه به دانش‌آموزان شین‌آبادی

عصر اعتبار- نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: بی صبرانه در انتظار سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان غربی برای مصوب کردن وعده‌های داده شده هستیم.

اختصاص ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دیه به دانش‌آموزان شین‌آبادی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، رسول خضری در نطق میان دستور مجلس گفت: نسبت به مشکلات عدیده در حوزه آب و خاک به وزارت نیرو تذکر دارم. زمین‌های زراعی، باغات و خانه‌های مسکونی کشاورزان که توسط زیرمجموعه وزارت نیرو تملک شده با قیمت‌های بسیار پایین قیمت گذاری شده است.

    وی افزود: زمین‌های اطراف سد بزرگ سردشت به قیمت‌های بسیار پایین قیمت زده شده است. بنده به نمایندگی از نمایندگان حوزه انتخابیه به شدت نسبت به این مسئله اعتراض دارم.

    وی خطاب به وزیر کشور خواستار اجرای قانون مبادلات مرزی شد و افزود: این قانون یکی از بهترین قوانین مرزی است. باید بودجه اجرا، معیشت جامعه هدف و بیکاری به وجود آمده به دلیل بسته شدن معابر ورود و خروج کالا توسط معاونت مرزی وزارت کشور مورد توجه قرار گیرد. 15 هزار کارگر با بسته شدن معابر ورود و خروج کالا دچار مشکل شده‌اند. اقتصاد مرزنشینان مختل شده است.

    خضری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی جاده‌های مواصلاتی حوزه‌های انتخابیه‌اش را جاده‌های مرگ توصیف کرد و خواستار اصلاح و بهسازی این جاده‌ها به ویژه در شهرستان رَبَط شد.

    نماینده مردم پیرانشهر در مجلس خطاب به وزارت نفت خواستار آغاز عملیات گازرسانی به هشت روستا و دهستان‌های آنها با اعتبار 60 میلیارد تومانی اختصاص یافته در هفته وحدت شد.

    این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار اختصاص بودجه، احراز جانبازی و احداث مرکز تحقیقاتی، پژوهشگاهی و دانشگاهی سردشت و یک شعبه از بیمارستان ساسان در سردشت در بیست و هفتمین سالگرد حادثه شیمیایی شهرستان سردشت شد.

    خضری از اختصاص 8 میلیارد تومان توسط رییس‌جمهور و پرداخت 6 میلیارد و 900 میلیون تومان دیه به دانش‌آموزان شین‌آبادی تشکر کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی