عصر بازار

شرایط اعطای وام به پزشکان اعلام شد

عصر اعتبار- بانک رفاه به پزشکان و دندان پزشکان متقاضی وام پرداخت می کند.

شرایط اعطای وام به پزشکان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کاربری در مورد وام پزشکی سوال کرده بود: " چرا بانکها به پزشکان وام برای تجهیز مطب نمی دهند؟"
    در همین زمینه، اعلام شد: بانک رفاه در راستای تامین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقای بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در کشور در قالب طرح مهر سلامت به جامعه پزشکان اعم از پزشکان فوق تخصص، متخصص، جراحان، دندانپزشکان متخصص و عمومی، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست‌ها، پزشکان عمومی و دامپزشک، کارشناسان رشته‌های مرتبط با پزشکی اعم از فیزیوتراپیست، سونوگرافیست، اپتومتریست و ... با شرایط ویژه و تا سقف هشت میلیارد ریال تسهیلات مالی تخصیص می‌دهد."
    مدت اجرای این طرح تا پایان اسفندماه 94 است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با فعالیت خود از این تسهیلات و تعمیرات اساسی و بازسازی محل فعالیت (مطب) و واحد مسکونی و تامین اموال و خدمات مورد نیاز خود و اعضای درجه یک خانواده (تحت تکفل) استفاده کنند. نرخ سود تسهیلات مرابحه در حال حاضر 21 درصد در سال و نرخ سود مورد انتظار مشارکت مدنی در حال حاضر 24 درصد در سال است.

    متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی