عصر بازار

آمریکایی‌ها برای املاک خود چقدر مالیات می‌دهند؟

عصر اعتبار- آمریکایی درصدی از ارزش ملک خود را به عنوان مالیات بر املاک می پردازند که در هر ایالت متفاوت است اما چون این مالیات‌ها را باید مستقیما از جیب بپردازند، از آن متنفرند.

آمریکایی‌ها برای املاک خود چقدر مالیات می‌دهند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، بنیاد مالیات، یک اندیشکده تحقیقاتی مستقر در واشنگتن دی سی است که بر اساس آمارهای اداره آمار آمریکا، مالیات بر املاک در ایالت‌های مختلف این کشور را منتشر کرده است.

    جارد والزاک تحلیلگر بنیاد مالیات در مورد این نقشه نوشت: «این نقشه نرخ موثر مالیات در خانه‌های در حال استفاده توسط مالکان را نشان می‌دهد.»

    والزاک افزود: «در حقیقت، این متوسط رقمی است که برای مالیات املاک مسکونی پرداخت می‌شود که درصدی از ارزش خانه است.»

    ایالیت «نیوجرسی» بالاترین نرخ پرداخت مالیات برابر با 2.38 درصد را داراست. پس از آن ایالت‌های «ایلینویز» با رقم 2.32 و «نیوهمشایر» با 2.15 درصد قرار دارند. ایالت «کِنه‌تیکِت» نیز با 1.98 درصد در جایگاه چهارم قرار دارد.

    این ارقام نرخ موثر مالیات در منازلی که توسط مالک مورد استفاده قرار دارد. در نتیجه، این جدول آمار مربوط به مالیات املاک پرداختی از سوی بنگاه‌ها، مستاجرها و دیگر بخش‌ها را مستثنی کرده است.

    ایالت «هاوایی» کمترین نرخ برابر با 0.28 را در اختیار دارد. ایالت «آلاباما» دومین ایالتی است که کمترین نرخ برابر با 0.43 درصد را در اختیار دارد. نرخ مالیات املاک ایالت «لوئیزیانا» 0.51 درصد و ایالت «دلاویر» 0.55 درصد است.

    بر اساس تحقیقات بنیاد هریتیج در مورد مالیات و سیاست اقتصادی، «معمولا مردم آمریکا از پرداخت مالیات املاک متنفرند چراکه مجبورند این مبالغ را برخلاف مالیات بر حقوق که از فیش حقوقی کسر می‌شود، مستقیما پرداخت کنند.»

    «مالیات املاک مستقیما به میزان هزینه‌های شهر یا شهرستان بستگی دارد. اگر کسی فکر می‌کند که ارزش مالیات املاکی که می‌پردازد، بیش از هزینه‌هاست باید مقامات محلی خود را متقاعد کند تا کمتر هزینه کنند.»

    این ارقام نرخ موثر مالیات در منازلی که توسط مالک مورد استفاده قرار دارد. در نتیجه، این جدول آمار مربوط به مالیات املاک پرداختی از سوی بنگاه‌ها، مستاجرها و دیگر بخش‌ها را مستثنی کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو