عصر بازار

در مراکز استان های کشور

راه اندازی مجتمع های قضائی ویژه رسیدگی به تصادفات رانندگی و امور بیمه ای

عصر اعتبار- به منظور ارزیابی عملکرد اولین مجتمع قضائی ویژه تصادفات رانندگی اهواز، جلسه ای مشترک روز گذشته با حضور مدیرکل پیشگیری های قضایی و معاونت اجتماعی و پیشگری از وقوع جرم قوه قضاییه ، دبیر کل، دبیر و تعدادی از اعضا کارگروه تخصصی اتومبیل سندیکای بیمه گران ایران، روز گذشته در سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

راه اندازی مجتمع های قضائی ویژه رسیدگی به تصادفات رانندگی و امور بیمه ای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه علی افتخاری، مدیرکل پیشگیری های قضایی معاونت اجتماعی و پیشگری از وقوع جرم قوه قضائیه  ضمن تشریح مزایای شکل گیری مجتمع های قضائی ویژه رسیدگی به تصادفات رانندگی و امور بیمه ای خواستار ایجاد این مراکز در سایر استان های کشور شد.
    وی افزود: انجام کار کارشناسی برای رفع اشکالات و آماده نمودن زمینه های لازم برای استقرار نمایندگان مراجع ذیربط از جمله نیروی انتظامی، پزشک قانونی و شرکت های بیمه در مجتمع های مذکور امری ضروری است.
    در ادامه هیات اعزامی از سوی سندیکا به شهرستان اهواز برای بازدید از مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به تصادفات رانندگی و امور بیمه ای اهواز و  به منظور تشریح مسائل و مشکلات موجود، لزوم بازنگری در وظایف و اختیارات مجتمع مذکور و رفع اشکالات موجود جهت تسری اینگونه مجتمع ها در سایر شهرهای  کشور، به ارائه گزارش پرداختند.
    علی اکبر اولیاء دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، با اشاره به ضرورت تصمیم گیری نهایی برای گسترش این مجتمع ها در سراسر کشور، خواستار رفع مشکلات موجود در مجتمع اهواز شد و  مقرر گردید پس از رفع مشکلات مجتمع اهواز و بازدید مجدد در خصوص تاسیس سایر مجتمع های بیمه ای در شهر های کشور تصمیمات لازم اتخاذ شود.
    لازم به ذکر است، مجتمع اهواز به عنوان اولین مجتمع با هماهنگی قوه قضائیه با هدف خدمت رسانی به مردم، تسهیل فرآیند رسیدگی، تسریع در جبران خسارت، رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق طرفین دعوا و تحقق کارکرد پیشگیرانه از تصادفات در اسفند ماه سال 1391 طی مراسمی با حضور رئیس کل وقت بیمه مرکزی و به صورت آزمایشی در اهواز ایجاد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو