عصر بازار

شگرد عجیب برای دریافت خسارت از بیمه!

عصر اعتبار- اخیرا مشاهده شده است برخی باندهای شبه مافیایی با سوءاستفاده از فقر و استیصال برخی افراد،اقدام به صحنه سازی تصادف و دریافت خسارت از بیمه ها می کنند. این شگرد می تواند به دفعات مختلف و با شناسنامه های متعدد و البته عکسهای ثابت انجام می شود.

شگرد عجیب برای دریافت خسارت از بیمه!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از اقتصاد آنلاین، این روش جدید و نوظهور بدین شکل است که در یک صحنه سازی دقیق و حرفه ای از یک سانحه رانندگی،  ابتدا فرد داوطلب را بیهوش کرده و سپس دندان های جلو- به دلیل دیه قابل توجه- وی را می شکنند و همچنین با چکش پلاستیکی، بینی وی را هم می شکنند و سپس این فرد را در یک اتوموبیل اسقاطی در کنار یکی از جاده های برون شهری قرار می دهند و سپس به اورژانس اطلاع می دهند!

    در ادامه این سناریو، با حضور ماموران اورژانس و پلیس راهور، مصدوم قلابی با گزارش این دو نهاد به پزشکی قانونی مراجعه کرده و با طرح شکایت در دادگاه، از شرکت های بیمه ادعای خسارت می کند.

    این شگرد می تواند به دفعات مختلف و با شناسنامه های متعدد و البته عکسهای ثابت انجام می شود.

    در این شگرد عجیب و رقت انگیر، مبلغی حدود چهل تا پنجاه میلیون تومان نصیب این باندها می شود که سهم فرد قربانی، حدود ده میلیون تومان است، این شگرد، شکل تکامل یافته "انداختن عمدی خود جلوی خودروها" است که توسط معتادان و افراد خلافکار جزء انجام می شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی