عصر بازار

ورود نخستین شرکت بیمه خارجی به ایران در پسا تحریم

عصر اعتبار- شرکت بیمه فرانسوی - اروپایی آرکا به عنوان اولین بیمه گر تخصصی در حوزه حمل و نقل به ایران می آید .

ورود نخستین شرکت بیمه خارجی به ایران در پسا تحریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»  به نقل از تسنیم، سید ابوالفضل موسوی فاضل رییس هیئت مدیره شرکت درسا نماینده انحصاری شرکت بیمه گر آرکا (Reseau Courtage Assurance  Alliance ) اعلام کرد ، این شرکت بیمه گر فرانسوی که به صورت تخصصی در زمینه بیمه حمل و نقل بین الملل در سطح اروپا ، آمریکا و آفریقا فعالیت می کند به ایران می آید .

    وی افزود: بر اساس رایزنی هایی که با مدیریت شرکت های بیمه فرانسوی و خصوصا شرکت آرکا انجام شد ، بیان می کردند  که مقامات اقتصادی و دولتی کشور فرانسه صریحا اعلام می نمایند که هنوز زمان دقیقی برای رفع تحریم ها و خصوصا لغوتحریم بیمه اعلام نگردیده است و نیازی حتّی به آماده شدن جهت حضور در بازار ایران نمی باشد و هیچ یک از شرکت های بیمه و بیمه گر فرانسوی رسما به ایران نیامده اند.

    ولیکن بر اساس توافق و قرارداد به امضا رسیده فی مابین شرکت درسا تسنیم و آرکا ، قرار بر این است که که شرکت مزبور به عنوان بیمه گر تخصصی حمل و نقل به ایران ورود پیدا کرده و اقدام به ایجاد شعبه در داخل ایران نماید .

    موسوی فاضل در ادامه بیان کرد که شرکت آرکا در قبل از تحریم ها نیز به واسطه بروکرهای عمومی بیمه در زمینه بیمه حمل و نقل بین المللی فعالیت می نموده است که در صورت ورود به ایران مستقیما و بدون واسطه امکان همکاری در داخل ایران وجود خواهد داشت .

    وی در پایان گفت ، شرکت آرکا به صورت تخصصی در زمینه بیمه و بیمه اتکایی حوزه حمل و نقل فعالیت می کند که سیاست اصلی شرکت در رابطه با همکاری و فعالیت در داخل ایران ، همکاری با فعالان اصلی صنعت بیمه ( شرکت های بیمه ) خواهد بود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی