عصر بازار

گرانترین بیمه نامه جهان

عصر اعتبار- هیچ شرکت بیمه ای به تنهایی نمی تواند از عهده این بیمه نامه برآید. این خرید پس از سه ماه تحقیق و بررسی در نهایت در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

گرانترین بیمه نامه جهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴:۰۰

    یک میلیاردر آمریکایی اهل سانفرانسسیکو  بیمه نامه ای به ارزش 201 میلیون دلار را خرید تا نامش در کتاب گینس ثبت شود.
    در این بیمه نامه که گران قیمت ترین و با ارزش ترین بیمه نامه عمر در جهان به شمار می رود؛ 19 شرکت بیمه مختلف حضور دارند و این میلیاردر آمریکایی باید ماهیانه حق بیمه ای سنگین را پرداخت کند.
    "داوی فرانسس" مشاور مالی این میلیاردر ناشناس، در این باره گفت: هیچ شرکت بیمه ای به تنهایی نمی تواند از عهده این بیمه نامه برآید. این خرید پس از سه ماه تحقیق و بررسی در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.
    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار در گذشته این عنوان در اختیار یک میلیاردر انگلیسی به نام "پیتر روسنگارد" بود. این میلیارد در انگلیسی بیمه نامه ای به ارزش یکصد میلیون دلار را در سال 1990 میلادی خریداری کرده بود.
    فرانسس در ادامه افزود: این میلیارد می خواهد همچنان ناشناس باقی بماند و 2 دلیل دارد؛ نخست به خاطر امنیت و دوم به خاطر کسانی که در این بیمه نامه ذینفع هستند. این میلیاردر با خرید این بیمه نامه قصد داشته تا به بازماندگانش کمک کند که از عهده پرداخت مالیات ها پس از مرگش برآیند.
    این مشاور مالی ادامه داد که اکثر افراد ثروتمند به دلیل بهره های کم، وام های کلانی را دریافت می کنند اما پس از مرگ آنان، این وام ها باید به سرعت و کامل پرداخت شوند و این مسئله به بازماندگان هزینه های گزافی را تحمیل می کند. شاید اکثر این افراد نتوانند در ماه های نخست این وام ها پرداخت کرده و این بیمه نامه می تواند به آنان کمک شایانی کند.
    فرانسس بدون اشاره به سن این بیمه گذارگفت: حق بیمه این بیمه نامه عمر کم است و شرکت های بیمه پس از انعقاد این قرارداد به خاطر سرمایه گذاری انجام شده، منافع بسیاری را برده اند، البته همچنین باید گفت که خطر مرگ این میلیاردر نیز بسیار حداقلی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی